دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام منتظری

حوزه/ رئیس دیوان عالی کشور با تأکید بر تسریع و صدور حکم عادلانه در رسیدگی به جنایت تروریستی کرمان و متناسب با شرایط و وضعیت متهمین و دست اندرکاران گفت: لازم است مردم عزیزمان مقاومت، اقتدار و توانمندی خود را همچنان حفظ نمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در حاشیه بازدید از محل جنایت تروریستی مراسم سالگرد شهید سلیمانی با اشاره به جنایت دلخراشی که در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در کرمان واقع شد، بیان کرد: متأسفانه عده زیادی از زائرین شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی به خاک و خون کشیده شده و مجروح شدند و عده زیادی نیز به شهادت رسیدند.

وی اظهار داشت: ضروری دانستیم از طرف قوه قضائیه جهت تسلی خاطر داغ دیدگان و عرض تسلیت به بازماندگان و ملاقات با مجروحان در بیمارستان حضور داشته باشیم.

رئیس دیوان عالی کشور هماهنگی میان دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و قضائی استان را مطلوب دانست و تصریح کرد: دستگاه قضایی نیز پس از تشکیل پرونده ، رسیدگی فوری به جوانب مختلف این جنایت را در دستور کار خود قرار داده است.

این مقام قضائی ابراز داشت: رسیدگی عادلانه به جنایت رخ داده انتظار همگان است همانگونه که مقام معظم رهبری نیز در پیام خود به این مهم توجه کردند و همه کسانیکه به نحوی در این حادثه دخیل بودند اعم از عاملین یا واسطه این جنایت به محض دستگیری به مجازات عمل خود خواهند رسید.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری یادآورشد: دست استکبار، صهیونیست و رژیم کودک‌کش اسرائیل، عامل اصلی جنایت تروریستی کرمان است، صهیونیست جنایتکاری که جنایات آن را حدود سه ماه در غزه شاهد هستیم و این هم برگ جدیدی از جنایاتی است که صهیونیست مرتکب شده است.

رئیس دیوان عالی کشور با تأکید بر تسریع و صدور حکم عادلانه در رسیدگی به جنایت تروریستی کرمان و متناسب با شرایط و وضعیت متهمین و دست اندرکاران گفت: لازم است مردم عزیزمان مقاومت، اقتدار و توانمندی خود را همچنان حفظ نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری افزود: دشمن تصور می‌کند مردم ما با این حوادث دست از نظام و انقلاب می‌کشند این در حالی است که وجودشان مملو از وفاداری به اسلام است و ما نیز وظیفه داریم صادقانه در خدمتشان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha