جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان با صدور پیام مشترکی از سنگ تمام زنجانی ها در استقبال از رییس جمهور مردمی و کاروان دولت قدردانی کردند.

به گزارش حبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان با صدور پیام مشترکی از سنگ تمام زنجانی ها در استقبال از رییس جمهور مردمی و کاروان دولت قدردانی کردند.

در این پیام آمده است:

۱۶ دی ماه شاهد دومین سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به استان زنجان میزبان مهربان بودیم که با حضور گرم و صمیمی مردم خطه غواصان دریادل در استقبال از آیت الله رییسی برگ زرین دیگری بر افتخارات این خطه افزوده شد.

سفر پر خیر و برکت رییس جمهور به این دیار مصوبات و اعتبارات خوبی را برای اجرای طرح های بزرگ و کلان پروژه های اقتصادی،‌صنعتی و کشاورزی به دنبال دارد که قطعا با اجرای آنها رونق اقتصادی، اشتغالزایی و توسعه و عمران شهری و روستایی برای این استان به بار می آید.

اینجانبان وظیفه خود می دانیم از رییس جمهور مردمی و انقلابی که در این روزهای حساس که حادثه تروریستی کرمان موجب شهادت و مصدومیت هموطنان عزیزمان شد به وعده خود جهت حضور در استان زنجان جامعه عمل پوشانید و موجب خوشحالی و مسرت بیش از پیش مردم پایتخت شور و شعور حسینی شد تشکر و قدردانی کنیم.

همچنین جا دارد از حضور باشکوه مردم استان زنجان در مراسم استقبال از رییس جمهور و محکومیت اقدامات تروریستی کرمان به رغم برودت هوا و بارش رحمت الهی قدردانی و تشکر نماییم.

دوازدهمین مقصد از دور دوم سفر های استانی رئیس جمهور به استان زنجان با احیای طرح های برزمین مانده همراه بود، پروژه هایی که سال ها از عمر عملیات شروع به ساخت آنها سپری می شود و وعده ها برای افتتاح آن به خاطرات سپرده شده بود.

مردم استان زنجان ۱۶ دیماه جاری میزبان رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت در دومین دور سفر به این استان بودند، در این سفر علاوه بر افتتاح طرح های مهم و بررسی دستاوردهای سفر دور اول، مصوبات ارزشمندی برای توسعه و آبادانی شهرها و روستاهای گلستان به تصویب رسید.

در دومین سفر رئیسی به زنجان سه معاون رئیس جمهور، ۱۱ وزیر و سه معاون وزیر حضور داشتند تا هر یک به عنوان نماینده رئیس جمهور به برخی شهرستان های این استان سفر کرده تا علاوه بر افتتاح ، بازدید از طرح ها و دیدار با برخی اقشار، مسائل و مشکلات مختلف منطقه را احصا و شناسایی کنند.

دور دوم سفر استانی رییس جمهور به زنجان ۱۱۹ مصوبه با ۱۱۰ هزار میلیارد ریال برای این استان به همراه داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha