سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
کد خبر: 1130585
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
غت

حوزه / تولیت مدرسه علمیه آیت الله مدنی به همراه اعضای بیت و دفتر مرحوم آیت الله رضا مدنی کاشانی از مرتضی شریف از نوادگان علامه ملاحبیب الله شریف کاشانی و خبرنگار پیشکسوت و انقلابی کاشانی عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، تولیت مدرسه علمیه آیت الله مدنی به همراه اعضای بیت و دفتر مرحوم آیت الله رضا مدنی کاشانی از مرتضی شریف از نوادگان ملاحبیب الله شریف کاشانی و خبرنگار پیشکسوت کاشانی عیادت کردند و با اهدای لوح سپاس از زحمات و تلاش های این خبرنگار با سابقه تجلیل و تقدیر نمودند.

مهدی مدنی فرزند مرحوم آیت الله رضا مدنی کاشانی و تولیت مدرسه علمیه آیت الله مدنی در حاشیه این دیدار با بیان اینکه مرتضی شریف از نوادگان آیت الله ملا حبیب الله شریف در دوران حیات آیت الله العظمی مدنی کاشانی در جهت تبیین مسائل دینی و حوزوی تلاش های فراونی نمود یاد آورشد: آثار به جامانده از این خبرنگار پرتلاش نشان دهنده عشق و علاقه مندی وی به روحانیت و حوزه های علمیه می باشد.

مدنی به نقش بارز شریف درعرصه خبر در دوران قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد و افزود: وی به دلیل علاقه مندی زیادی که به انقلاب داشت با حضور در صحنه های مختلف نظام و انقلاب آثار بسیار زیادی را ثبت و به جا گذاشت.

تولیت مدرسه علمیه آیت الله مدنی با اشاره به خاطره ای از این خبرنگار انقلابی خاطرنشان کرد: زمانی که آیت الله شهید بهشتی در سفر به کاشان به دیدار مرحوم آیت الله مدنی کاشانی آمده بودند آقای شریف عکس های یادگاری فراوانی از این دیدار را ثبت و منعکس نمود.

مدنی، برلزوم جمع آوری گنجینه آثار این خبرنگار انقلابی و پیشکسوت کاشانی تاکید کرد و یاد آورشد: مسئولان برای حفظ آثار ارزشمند این خبرنگار پیشکسوت و انقلابی کاشان تمهیدات لازم را به کار گیرند.

تولیت مدرسه علمیه آیت الله مدنی با بیان اینکه این خبرنگار پیشکسوت از نظر اخلاقی نمونه است گفت: از مسئولان انتظارداریم از خدمات شایسته وی به نظام و انقلاب در عرصه خبر بیش از پیش قدردانی شود.

شایان ذکر است، مرتضی شریف در سال ۱۳۶۱ به عنوان اولین مسئول دفتر خبری صدا و سیما در کاشان فعالیت خود را آغاز نمود و در طول مسئولیت ۲۵ ساله خود در این دفتر، در چند نوبت سرپرستی دفاتر خبری قم، اراک و کرج را عهده دار شد و پس از بازنشستگی در سال ۱۳۸۴ نسبت به راه اندازی پایگاه خبری فجر کاشان به فعالیت خبری خود ادامه داد.

انتهای پیام./

عیادت از خبرنگار پیشکسوت کاشانی+عکس

عیادت از خبرنگار پیشکسوت کاشانی+عکس

عیادت از خبرنگار پیشکسوت کاشانی+عکس

عیادت از خبرنگار پیشکسوت کاشانی+عکس

عیادت از خبرنگار پیشکسوت کاشانی+عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha