پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 1130590
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
ساوه

حوزه/کارگاه تربیت مبلغ امین با موضوع تبلیغ موثر در مدارس با رویکرد تلفیقی فرزندپروری، تعامل با نوجوان در مدارس و موفقیت در طرح امین در موسسه آموزش عالی ریحانة الرسول (س) ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،کارگاه تربیت مبلغ امین با موضوع تبلیغ موثر در مدارس با رویکرد تلفیقی فرزندپروری، تعامل با نوجوان در مدارس و موفقیت در طرح امین با حضور حجت الاسلام ابوطالب فرهادی از اساتید مراکز مشاوره سماح و جمعی از طلاب مبلغ طرح امین صبح امروز در موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول سلام الله علیها برگزار گردید.

حجت الاسلام فرهادی با اشاره به مفهوم یابی واژه امین بیان کرد: کلمه امین از ماده "أمن" گرفته شده است و مبلغ طرح امین تلاش دارد تا انسان اَمنی برای دیگران باشد.

وی با اشاره به آیه ۲۶ سوره قصص و داستان دختران حضرت شعیب (ع) و حضرت موسی(ع) گفت: دختران حضرت شعیب (ع)در معرفی حضرت موسی (ع) به ویژگی قوی و اَمین بودن ایشان اشاره کردند.

مشاور مراکز مشاوره سماح در ادامه افزود: انسان قوی و امین دو علامت دارد: بر آنچه از دست می دهد تاسف نمی خورد و با اتفاقات دنیا مضطرب و بی قرار نمی شود.

حجت الاسلام فرهادی سپس به خصوصیات انسان اَمن پرداخته و تصریح کرد: انسان اَمن، دارای آرامش، رفتار جرأتمندانه، اهل اقدام و عمل و دارای مهارت ارتباط موثر بوده و برای نتیجه وابسته به خداوند است.

وی در پایان یاد آور شد: مُبلغ برای شروع باید رابطه اش را با خدا تقویت کند؛ اگر رابطه اش با خدا خوب باشد خداوند به او قدرت داده و زبان او را تبدیل به مسیری برای رشد دیگران خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha