شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ دیدار نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید با تعدادی از خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی مقدم گفت: مهمترین کسانی که میتوانند پیام شهدا را انتقال دهند شما خانواده های معزز شهدا هستید و با توجه به صحبت های انجام شده شما در انتقال پیام شهیدان خود فوق العاده بوده اید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین  سید رمضان موسوی مقدم، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به نمایندگی از طرف مقام معظم رهبری با همراهی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهر کرمان، سعید ایران‌منش مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، محمدمهدی فداکار استاندار، احمد علی رمضانی مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان با خانواده 8 شهیدی حادثه تروریستی چهارمین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دیدار و از این خانواده صبور دلجوئی کرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد در این دیدار با اشاره به این موضوع که ادامه دادن راه شهدا اهمین بسیار زیادی دارد، افزود : یکی از مهمترین کسانی که میتوانند پیام شهدا را انتقال دهند شما خانواده های معزز شهدا هستید و با توجه به صحبت های انجام شده شما در انتقال پیام شهیدان خود فوق العاده بوده اید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی مقدم در ادامه با اشاره به این موضوع که همانگونه که حضرت زینب (س) و سایربازماندگان واقعه کربلا نقش اصلی را در انتقال پیام امام حسین (ع) و یاران شهیدش به نسل های آینده داشتند، شما نیز همینگونه عمل نموده اید، ادامه داد: یکی از اثرات مهم شهدا این است که بازماندگان می توانند پیام شهدا را منتقل نمایند، تادشمن از این فرصت نتواند برای کمرنگ کردن آثار این واقعه استفاده نماید. شما از این امتحان بزرگ سربلند بیرون آمده اید . اعمال شما و گفتار شما مصداق جمله « ما رأیتُ الّا جمیلاً » است و این نشان دهنده بهره گیری شما از آموزه های کربلاست و شهدا از این نوع عملکرد شما بسیار خورسند و خوشحالند.

وی در انتها با ابلاغ سلام و پیام تسلیت مقام معظم رهبری به این خانواده برای ایشان و سایر بازماندگان این حادثه طلب صبر و شکیبائی نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha