دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
موسوی مقدم

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم گفت: مهمترین خواسته بازماندگان و حادثه دیدگان دیدار با مقام معظم رهبری بود که بنده در بازگشت به تهران حتما خدمت ایشان خواهم رسید و این درخواست پیگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه ازکرمان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به نمایندگی از طرف مقام معظم رهبری با همراهی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شهر کرمان و سعید ایران‌منش مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با حضور در بیمارستان های شهید باهنر و پیامبر اعظم کرمان از مصدومین حادثه تروریستی انفجار دو بمب در مسیرهای ورودی گلزار شهدای کرمان در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها، که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از هم وطنان مان شد، عیادت و دلجوئی نمود.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص حضور خود در مراکز درمانی با اشاره به این موضوع که به نمایندگی از طرف مقام معظم رهبری برای پیگیری و مسائل خانواده های شهدا و آسیب دیدگان ناشی از حادثه دلخراش تروریستی گلزار شهدا کرمان و همچنین به منظور ابلاغ سلام و تسلیت ایشان به بازماندگان به کرمان آمده اند، اظهار داشت: خوشحالم که تعداد زیادی از مجروحین این حادثه در شرف بهبودی هستند و تعدادی نیز از بیمارستان مرخص شده اند. متاسفانه تعداد کمی از این حادثه دیدگان کماکان در بیمارستان بسر می برند که امیدواریم هرچه زودتر بهبودی کامل برای ایشان حاصل گردد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی مقدم تصریح کرد: طی صحبتی که با بازماندگان و حادثه دیدگان داشتم مهمترین خواسته ایشان دیدار با مقام معظم رهبری بود که بنده در بازگشت به تهران حتما خدمت ایشان خواهم رسید و این درخواست را مطرح می نمایم و همچنین خواسته دیگر ایشان پیگیری و مجازات عاملان و مسببین این عملیات تروریستی بود که ان‌شاءالله این مورد نیز محقق خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشحالیم که بخش بزرگی از کارهای درمانی مصدومین حادثه در مراکز درمانی استان انجام شده و از درگاه خداوند بهبودی کامل این بزرگواران را خواستارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha