دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قالیباف

حوزه/ رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فرا رسیدن سالروز قیام خونین مردم قم در نوزدهم دی ماه سال ۵۶ را گرامی می‌دارم. این حادثه منشا حوادث سلسله‌واری بود که به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد و ثابت کرد که هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع اراده ملت مومن و خداجوی ایران اسلامی شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: فرا رسیدن سالروز قیام خونین مردم قم در نوزدهم دی ماه سال ۵۶ را گرامی می‌دارم. این حادثه منشا حوادث سلسله‌واری بود که به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد و ثابت کرد که هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع اراده ملت مومن و خداجوی ایران اسلامی شود.

وی افزود: سلام و درود بر تمام شهدای شکوهمند انقلاب اسلامی و امام شهیدان. همچنین سالروز شهادت سردار پرافتخار شهید حاج احمد کاظمی و سایر شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارم.

قالیباف اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکم انتصاب شهید کاظمی به سمت فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایشان را سرداری شجاع و کارآمد می‌نامند. شجاعت در تصمیم گیری و کارآمدی در میدان به نفع مردم همان میراثی است که ما باید از امثال شهید کاظمی بیاموزیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: حقیقتاً که حیف بود حاج احمد کاظمی شهید نشود و آنگونه زیستن پاداشی جز شهادت نداشت یاد او همواره در قلب ما است و نبودش هر روز بیشتر از قبل احساس می کنیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha