دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تجلیل از خانواده طلبه شهید علیرضا محمدی پور

حوزه/ مدیرکل مرکز خدمات حوزه استان کرمان با حضور در منزل شهیدعلیرضا محمدی پور از شهدای حادثه تروریستی گلزارشهدای کرمان با خانواده این شهید دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محبی‌فر مدیرکل مرکز خدمات حوزه استان کرمان، به نمایندگی از حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با حضور در منزل طلبه شهید علیرضا محمدی‌پور از شهدای حادثه تروریستی گلزارشهدای کرمان، با خانواده ایشان دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام محبی‌فر، ابتدا ضمن تبریک و تسلیت شهادت این طلبه جوان و جهادی، پیام تسلیت رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه را تقدیم خانواده شهید کرد.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه استان کرمان در ادامه با اشاره به جایگاه و فضیلت خانواده شهدا و همچنین اجر صبر بر مصیبت، افزود: اگر چه از دست دادن عزیزان بویژه فرزندی مانند این شهید عزیز دشوار است، اما توجه به مقام و منزلت شهدا در آیات و روایات از جمله عبارت شریف « و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا ... » و باور به آنها، موجب تسکین خواهد شد.

حجت الاسلام محبی‌فر به جمله مشهور سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی « تا کسی شهید نبود شهید نمی شود » اشاره کرد و با برشمردن خصوصیات اخلاقی و فردی شهید حجت الاسلام محمدی پور، بخصوص روحیه جهادی فوق العاده، ایشان را الگوی حسنه‌ای برای جوانان و طلاب در سلوک فردی و اجتماعی و وادی طلبگی عنوان کرد.

وی در پایان با نقل قول این عبارت که " شهادت اتفاقی نیست "، گفت: شهادت و عزتی که خدای متعال به این شهید بزرگوار اعطا کرد، مزد فعالیت های جهادی و تبلیغی در مناطق محروم و حاشیه شهر و خدمات‌رسانی به مردم بود و ثمره کار برای خدا در گمنامی، تبدیل شدن به چهره‌ای ماندگار برای شهر، کشور و همچنین حوزه‌های علمیه شد.

مدیرکل مرکز خدمات استان کرمان در پایان گفت: به اذن الهی، خون پاک و مقدس شهدای این حادثه، دامن‌گیر صهیونیزم خبیث جهانی و سبب محو شدن این غده سرطانی از عالم خواهد شد.

شایان ذکر است: در این دیدار، جمعی از مسئولان مرکز خدمات حوزه استان کرمان نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مبارک باشه شهدتت IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
    0 0
    مبارک باشه شهادتت