سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
هیات امنا

حوزه/ نشست هیئت امنای مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز با هدف بررسی مسائل و مشکلات این مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، نشست هیئت امناء مدرسه علمیه خواهران فاطمیه(س) الیگودرز امروز با حضور اعضا در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام مهدی سرلک، امام‌ جمعه الیگودرز با بیان اینکه حوزه های علمیه در مناطق مختلف برکات متعددی در اشاعه و تعمیق فرهنگ قرآنی در جامعه دارند، افزود: حوزه های علمیه نقش مهمی در اشاعه، تعمیق و صیانت معارف دینی و سیره اهل بیت(ع) در جامعه دارند.

وی با بیان اینکه خواهران مبلغ باید با اخلاص و سعه صدر در تبلیغ معارف دینی و فرهنگ قرآنی در جامعه تلاش کنند، اظهار داشت: خواهران مبلغ باید با تبلیغ مستمر در محافل گوناگون در راستای انجام رسالت های خود از جمله ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، تحکیم بنیان خانواده، ارتقاء و رشد جمعیت، اشاعه سبک زندگی اسلامی، فرزندپروری و ..‌. همت خود را بکار گیرند.

امام‌ جمعه الیگودرز بر تلاش بیش از پیش بانوان حوزوی برای تبلیغ استحکام بنیان خانواده تأکید و خاطر نشان کرد: خواهران مبلغ باید با روش های نو و خلاق در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در بین بانوان تلاش کنند.

در این نشست در خصوص تقویت زیرساخت ها و همچنین کمبودهای مسائل آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و عمرانی به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha