شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حسین طائب

حوزه/ مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات طوفان الاقصی تمام نقشه‌های صهیونیست ها را به هم ریخت به طوری که امروز رژیم صهیونیستی در موضع تدافعی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب؛ مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در دیدار با اقشار مختلف استان کردستان که در استانداری برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: بعد از گذشت ۳۱ سال از آغاز جنگ سرد انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و همین امر معادلات ابرقدرتهای شرق و غرب را عملا به هم ریخت.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از سوی دیگر در سال ۱۹۴۸ میلادی فلسطینیان به همراه دیگر کشورهای عربی علیه دولت اشغالگر اسرائیل نبردی را آغاز کردند و این را باید اولین تقابل اعراب و اسرائیل دانست که در ابتدا پیروز میدان اعراب بودند، ولی با حمایت آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها اراضی بسیاری به تصرف اسرائیل در آمد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: آمریکایی ها برنامه‌ریزی‌های متنوعی در سطح بین‌المللی دارند که یکی از آنها این بود که تا سال ۲۰۲۵ آمریکا بتواند به دهکده جهانی با کدخدایی خود دست پیدا کند ولی هرگز به این امر نرسید و بالعکس شاهد سیرنزولی این کشور هستیم.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، عنوان کرد: اسرائیلی ها همواره به دنبال این بودند که با ایجاد درگیری‌ها و عملیات‌های کوتاه مدت و مقطعی به تدریج زمینه تضعیف روحیه مقاومت فلسطینیان و مردم غزه را ایجاد کنند ولی عملیات طوفان الاقصی تمام نقشه‌های آنان را به هم ریخت به طوری که امروز رژیم صهیونیستی در موضع تدافعی قرار دارد.

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه خاطرنشان کرد: با وجود اینکه امروز اسرائیلی‌ها از حمایت کامل آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و دیگر کشورهای اروپایی و غربی برخوردار هستند ولی باز هم در مقابل جبهه مقاومت شکست خورده‌اند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شکستی که امروز اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها در مقابل جبهه مقاومت متحمل شده‌اند پیام‌های بسیاری برای جهانیان دارد.

حجت الاسلام والمسلمین طائب افزود: جریان های مقاومت در مقابل استکبار توسط شهید حاج قاسم سلیمانی توانمند شد و استکبار دیگر قادر نبود که در برابر جریان های مقاومت در منطقه عکس العمل خاصی از خود نشان دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    0 0
    این حقیقتی بسیار مهم است که اسرائیل در تله حماس افتاد و بعد از سه ماه نبرد سهمگین حماس نابود نشده و ماشین جنگی اسرائیل نیاز به بازسازی و نوسازی پیدا کرده و هزینه های جنگ نیز کمرشان را شکسته و باید از رسانه ها خصوصا شبکه الجزیزه که با دادن 107 شهید خبرنگار آخرین اخبار را از جنایات صهیونیستها به نمایش گذاشت قدردانی نمود به طوری امریکا و اسرائیل را در مقابل درخواست آتش بس 153 کشور در مجمع عمومی سازمان ملل قرار داد