شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / دیدار کشیش مصری با‌ آیت الله العظمی جوادی آملی

حوزه/ پدر دومادیوس الراهب گفت: شهید سلیمانی سامانه ای قوی برای محاصره اسرائیل تشکیل داده و توازن قوا برقرار کرده است. وجود او در منطقه بسیار تاثیر گذار بود و فرهنگ مرگ را نزد مردم منطقه به فرهنگ زندگی تغییر داد

به گزارش روابط عمومی شبکه اینترنتی سفیر، کشیش کلیسای ارتدوکس قبطی کشور مصر که در همایش بین المللی حاج قاسم از منظر بزرگان ادیان و مذاهب شرکت کرده بود، به مناسبت چهارمین سالروز شهادت سردار سلیمانی تصریح کرد: وجود سردار سلیمانی به سبب حمایتهای لجستیک و نظامی و همه جانبه از محور مقاومت بویژه سوریه باعث نجات این کشور شد.

پدر دومادیوس الراهب، تاکید کرد: گروههای مقاومت عراقی همگی از قاسم سلیمانی الهام گرفته اند و ایشان در معادلات منطقه تاثیر فراوانی داشت و روابط منطقه ای نیز از شهادت سلیمانی به شدت تاثیر پذیرفت.

وی گفت: یکی از مهمترین دستاوردها و نکات مهم در این زمینه، نقش مبارزاتی سردار سلیمانی با داعش بود که افزون بر عراق و سوریه و ما یقین داریم مبارزه او با تروریسم و همه سازمانهای تروریستی حتی در افغانستان نیز بسیار موثر بود.

کشیش کلیسای ارتدوکس مصر با اشاره به مقاومت مردم غزه و نقش سردار سلیمانی در حمایت از آرمان فلسطین گفت: اگر در اینترنت جستجو کنیم راجع به شهید سلیمانی مطالب انبوهی پیدا می کنیم. او سامانه ای قوی برای محاصره اسرائیل تشکیل داده و توازن قوا برقرار کرده است. وجود او در منطقه بسیار تاثیر گذار بود و فرهنگ مرگ را نزد مردم منطقه به فرهنگ زندگی تغییر داد.او با گروههای فلسطینی همواره ملاقات داشت. یکی از مشکلات مردم منطقه پذیرش فرهنگ مرگ بود اما سردار سلیمانی این نگرش و طرز فکر را تغییر داد.

وی خاطر نشان کرد: اندیشه ها و افکار تروریستی و از بین بردن زندگی مردم در واقع یک طرز فکر فاشیستی است که سلیمانی با آن به مبارزه پرداخت و ما از خدای متعال برای او رحمت واسعه می خواهیم. سال 2024 میلادی را به همه شما تبریک می گویم و از دعوت شما در این همایش سپاسگزارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha