یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پانزدهمین هم اندیشی ستاد همکاریها در قم برگزار می‌شود

حوزه/ پانزدهمین هم اندیشی ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش با حضور آیت الله اعرافی و دکتر رضامراد صحرائی در قم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه و دکتر رضامراد صحرائی، وزیر آموزش و پرورش، پانزدهمین هم اندیشی ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش با حضور مدیران استانی حوزه های علمیه خواهران و برادران، مدیران کل آموزش وپرورش، معاونین پرورشی مراکز استان ها و نیز اعضای شورای سیاستگذاری ستاد همکاریها روز جمعه ۲۲ دیماه در سالن همایش های خانه معلم قم برگزار می گردد.

در این هم اندیشی علاوه بر سخنرانی آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه و دکتر رضا مراد صحرائی، وزیر آموزش و پرورش، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، مدیر حوزه علمیه خواهران و سیده زهره برقعی، مدیر جامعه الزهرا(س) به سخنرانی خواهند پرداخت.

در پانزدهمین هم اندیشی همکاریهای حوزه علمیه و آموزش و پرورش، مسئولان حوزوی و آموزش و پرورشی مراکز استان در کارگروه های سه گانه؛ «توسعه مدارس وابسته به حوزه»، «طرح پیوند مسجد، مدرسه، خانواده» و «کانون طلاب شاغل در آموزش و پرورش و برنامه حضور (بازدید دانش آموزان از مجموعه های حوزوی)» حضور پیدا خواهند کرد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha