دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خوزستان

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با هدف ارتقاء توانایی مقابله با تهدیدات در شرایط بحرانی و کاهش آسیب پذیری مدارس علمیه خواهران با مدیرکل پدافند غیرعامل خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی طاهر مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با هدف ارتقاء توانایی مقابله با تهدیدات در شرایط بحرانی و کاهش آسیب پذیری مدارس علمیه خواهران با اسکندری مدیرکل پدافند غیرعامل خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین طاهر، اظهار داشت: با توجه به اهمیت و ضرورت اقدامات پیشگیرانه برای کاهش خسارات و تلفات احتمالی ناشی از تهدیدات در حوزه‌های علمیه، علی الخصوص حوزه علمیه خواهران که ممکن است درصد آسیب پذیری بیشتری داشته باشند، می‌بایست هوشیاری طلاب، اساتید و کادر مدارس علمیه در این زمینه بیش از پیش باشد.

وی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت حوزه علمیه خواهران استان، افزایش هم‌افزایی و همکاری پدافند غیرعامل با حوزه‌های علمیه را خواستار شد.

در ادامه این دیدار، اسکندری مدیرعامل پدافند غیرعامل استان خوزستان، ضمن ابراز خوشنودی از اینکه مسئله پدافند غیرعامل برای حوزه‌های علمیه خواهران دارای جایگاه مهم و ویژه‌ای است، گفت: این اداره کل آمادگی کامل خود را برای آموزش و ارتقاء سطح آگاهی و هوشیاری طلاب، اساتید و نیروهای اجرایی مدارس علمیه خواهران در عرصه کاهش آسیب‌های احتمالی اعلام می‌کند.

در پایان این دیدار از مدیرکل پدافند غیرعامل استان برای حضور در اجلاس مدیران مدارس علمیه خواهران که در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود، دعوت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha