دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
برگزیدگان جشنواره استانی فرهنگی و هنری"قلب شهر" معرفی شدند

حوزه / برگزیدگان استانی نخستین جشنواره فرهنگی-هنری ستادهای نماز جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در گچساران معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، نخستین جشنواره فرهنگی-هنری ستادهای نماز جمعه این استان در محورهای رویداد خلاقیت‌ها و ابتکارات ستادها در محورهای دعوت از اقشار، تولیدات تبلیغی و رسانه‌ای میز خدمت، میزبانی و تکریم نونهالان و کودکان، برنامه‌های ویژه نوجوانان و جوانان، هویت بخشی و سازمان‌دهی خادمین، عرضه کتاب و محصولات فرهنگی، برنامه‌های تریبون، فضاسازی و محیط آرایی، استقبال از نمازگزاران و بخش ویژه برنامه‌های مرتبط با انتظار و امام عصر(عج) و برنامه‌های مرتبط با جهاد تبیین در آذرماه در این این استان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

در این راستا مراسم اختتامیه این جشنواره عصر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از ائمه جمعه این استان در دفتر امام جمعه شهر گچساران برگزار شد.

ستاد اقامه نماز شهرستان مارگون در این جشنواره فرهنگی و هنری در ۲محور "بحث فضا سازی و محیط آرایی" و "هویت بخشی و سازمان‌دهی خادمین" به عنوان برگزیده انتخاب شد.

همچنین ستاد اقامه نماز شهرستان دهدشت در محور "مهد آدینه میزبانی و تکریم نونهالان و کودکان "رتبه برتر را کسب کردند.

شهرستان‌های چار روستا و سوق نیز به ترتیب در محورهای "تبلیغ و تولیدات تبلیغی و رسانه‌ای" و "برنامه‌های ویژه نوجوانان و جوانان" مقام برتر را کسب کنند.

برگزیدگان جشنواره استانی فرهنگی و هنری "قلب شهر" معرفی شدند

در این آیین همچنین از "ابوطالب سیاهی" مسئول ستاد اقامه نماز لنده، "اکبر نعمتی" مسئول ستاد اقامه نماز چرام، "ایمان قنبری" مسئول ستاد اقامه نماز دهدشت، "ابوطالب حیدری نژاد" مسئول ستاد اقامه نماز مارگون، "فیض اله ابرود "مسئول ستاد اقامه نماز قلعه رئیسی و "پیمان منصوری" مسئول ستاد اقامه نماز سوق تجلیل شد.

حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی مسئول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن قدردانی از حضور ائمه جمعه در این آیین، اظهار داشت: نخستین جشنواره فرهنگی-هنری ستادهای نماز جمعه کشور با عنوان قلب شهر در ۱۰ محور و ۲ بخش برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی ابراز کرد: عنوان‌های ارسال شده از ائمه جمعه استان توسط هیات داوران بررسی و برگزیدگان در این زمینه انتخاب شدند.

وی عنوان کرد: ترویج فرهنگ اقامه نماز در این مراکز فرهنگی نقش مهمی در توسعه و تثبیت فرهنگ اقامه نماز خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha