دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مسئول اجرایی مرکز فقهی امام محمد باقر(ع)

حوزه/ ۲۵ عنوان کتاب از سوی مرکز فقهی امام محمد باقر(ع) وابسته به دفتر آیت الله العظمی شبیری زنجانی به چاپ رسیده است.

حسن عباس‌آبادی مسئول اجرایی مرکز فقهی امام محمد باقر(ع) وابسته به دفتر آیت الله العظمی شبیری زنجانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در حاشیه نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی در مجتمع امام خمینی(ره) قم گفت: مدرسه فقهی امام محمد باقر(علیه السلام) در سال ۱۳۸۰ شمسی در کنار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (سلام الله علیها) از سوی حضرت آیت الله شبیری زنجانی با هدف والا و مقدّس تقویت بنیاد اندیشه و مطالعات فقهی و پرورش فقیهان قوی‌ بنیه پایه‌گذاری شد.

وی ادامه داد: در حدود ۲۵ عنوان کتاب از سوی مرکز فقهی امام محمد باقر(ع) وابسته به دفتر آیت الله العظمی شبیری زنجانی به چاپ رسیده است.

مسئول اجرایی مرکز فقهی امام محمد باقر(ع) گفت: فراهم سازی محیطی مناسب برای تحصیل تخصصی، نیازمند مطالعه و برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده است، به گونه‌ای که نظام آموزشی از ویژگی و مزایایی برخوردار گردد و این امر مهم در مرکز فقهی امام محمد باقر(ع) سعی شده است رعایت شود.

عباس آبادی گفت: مرکز فقهی امام محمد باقر(ع) در نظر دارد با برگزاری کلاس‌های شیوه‌ی تحقیق، طلاب را در مسیر پژوهش، بیش از پیش یاری نماید.

وی افزود: وجود کتاب‌خانه‌ی تخصصی از ضرورت‌های رشته‌های آموزش و پژوهش تخصصی است، سعی مرکز فقهی از آغاز، در ایجاد کتابخانه‌ی فقهی بوده و در طول زمان و به شکلی مستمر، به آن غنا بخشیده است و هم‌اکنون مدرسه از کتابخانه‌ی نسبتاً قابل قبول و فضای نسبتاً مطلوبی جهت مطالعه و پژوهش‌های فقهی برخوردار است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha