دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عماد

حجت الاسلام والمسلمین عماد بر ضرورت آگاهی مدیران پژوهشی دستگاه ها و مراکز از تولیدات علمی حوزه تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عماد رئیس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه با حضور در غرفه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی در مجتمع امام خمینی(ره) قم گفت: نمایشگاه های کتاب معمولاً بازتاب دهنده تحول رخ داده در بازه زمانی مشخص برای مراکز علمی و پژوهشی است و می تواند کمک زیادی به آگاهی مخاطبان کند.

وی افزود: مهم این است که ما چگونه نمایشگاه گردی کنیم تا بیشترین استفاده را ببریم، لازمه کار این است که اتفاق های جدید باید بیفتد و غرفه داران قفسه هایی برای کتب منتشره جدید مثلا در سال ۱۴۰۲ قرار دهند تا مراجعه کنندگان با تازه های نشر آشنا شوند و با سردرگمی مواجه نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین عماد با اشاره به استقبال خوب طلاب و پژوهشگران از نمایشگاه کتاب و دستاوردهای علمی مراکز پژوهشی حوزوی گفت: باید به این نکته توجه داشت که نمایشگاه کتاب به جمعیت سنجیده نمی شود بلکه پارامتر اصلی برای نمایشگاه های کتاب کیفیت است لذا نباید نگران مراجعه کننده و بازدید کننده باشیم.

رئیس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه در پایان خاطرنشان کرد: رویکرد دیگری که باید در این گونه نمایشگاه ها لحاظ شود بازدید مدیران پژوهشی دستگاه ها و مراکز است. آنها ضمن اینکه عرصه علمی برایشان مهم است باید بدانند کلان روند تولیدات علمی در حوزه چگونه است و چقدر به نیازهای جامعه توجه شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha