شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
هادي حصاري

حوزه/ مدیر موقوفات و درآمدهای پایدار حوزه علمیه خراسان گفت: یکی از بانوان خیر و نیک اندیش، یک واحد آپارتمان را جهت اسکان زوجین جوان مومن و متدین، به حوزه علمیه خراسان وقف کرد.

هادی حصاری مدیر موقوفات و درآمدهای پایدار حوزه علمیه خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، ضمن اشاره به وقف صورت گرفته در حوزه علمیه خراسان، اظهار داشت: حاجیه خانم بی بی افتخار کلالی از بانوان خیر و نیک اندیش، یک واحد آپارتمان را جهت اسکان زوجین جوان مومن و متدین، به حوزه علمیه خراسان وقف نمود.

وی افزود: این واحد آپارتمان به مساحت ۶۰ متر مربع واقع در بلوار عبد المطلب مشهد مقدس وقف شده است و متولی موقوفه را مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان قرار داده.

حصاری ضمن اشاره به اهمیت وقف و موقوفات، وقف را یکی از اعمال ماندگاری و باقیات الصالحات دانست و گفت: وقف معامله انسان با خداست و تبدیل شدن وقف به یک فرهنگ فراگیر، نیازمند تشریح، تبلیغ، بستر سازی، تمهید مقدمات و شرایط اجرایی مناسب و متناسب با نیازهای روز جامعه است.

مدیر موقوفات و درآمدهای پایدار حوزه علمیه خراسان، با بیان اینکه این واحد آپارتمان با پیگیری یکی از رابطین وقف حوزه وقف شد، اظهار کرد: مبلغین و مروجین در جذب موقوفات جدید نقش به‌سزایی دارند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha