شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات زمینه ساز امنیت پایدار و بیش از پیش کشور خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی،نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد،با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب و میلاد با سعادت امام محمد باقر(ع) بیان داشت:ماه های رجب،شعبان و رمضان فرصتی مغتنم برای بهره گیری از فیوضات معنوی و تهذیب و خودسازی نفس است.

وی به ۲۷ دی شهادت حجت‌الاسلام نواب صفوی و یاران شهیدش اشاره کرد و افزود: این شهدای بزرگوار پیشتازان جهاد و ایثار و شهادت در راه خدا هستند و باید تلاش کنیم سیره و منش شهدای اسلام و انقلاب را در جامعه ترویج دهیم.

امام‌ جمعه خرم آباد به ۲۶ دی روز فرار شاه خائن از کشور اشاره کرد و گفت: رژیم پهلوی با عنایات الهی ،هدایت‌های سیاسی الهی امام راحل (ره) و حضور بابصیرت ملت ایران در تمام صحنه ها سقوط کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره و خاطر نشان کرد: مشارکت حداکثری و پرشور مردم در انتخابات،زمینه ساز امنیت پایدار و بیش از پیش کشور خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری انتخاباتی سالم،پرشور و بانشاط باید همه باید تلاش خود را بکار گیرند،گفت:حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های رای موجب خنثی شدن توطئه ها و دلسرد کردن دشمنان اسلام و انقلاب خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر ضرورت مشارکت و رعایت قوانین از سوی کاندیداها، ستادها و حامیان داوطلبان، افزود: مشارکت حداکثری، امنیت‌آور است و نباید صرفا به دلیل ضعف یک نماینده حضور در انتخابات برای تشکیل یک مجلس قوی را از دست داد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان بر نفی هرگونه ساز و کارهای غیرقانونی تاکید و خاطر نشان کرد: استخدام‌های خارج از ساز و کار قانونی و یا با ظاهری قانونی اما با وجود حقیقت تبعیض، در برخی استان‌ها همچون لرستان نیازمند ورود جدی مسئولان مربوطه به این اقدام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha