چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

حوزه/ رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: ۶۰ نوع فعالیت در کانون‌های پرورش فکری کودک و نوجوان انجام می‌شود و محور این فعالیت‌ها نیز با کتاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حامد علامتی عصر امروز در پانزدهمین اجلاسیه سالانه هم‌اندیشی ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش که در سالن جلسات خانه معلم شماره یک قم برگزار شد، اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بزرگ‌ترین و غنی‌ترین کانونی است که در عرصه کودکان و نوجوانان فعالیت دارد.

وی ادامه داد: این کانون مکمل فعالیت‌های پرورشی مدارس است و ۶۰ نوع فعالیت در این کانون‌ها انجام می‌شود و محور این فعالیت‌ها نیز با کتاب است.

رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه ارتباط کانون‌ها با مساجد می‌تواند کمک کننده باشد، عنوان کرد: فضا و امکانات خوبی برای ارائه به کودکان و نوجوانان وجود دارد و باید به دنبال استفاده از این امکانات باشیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۵ مرکز سیار روستایی داریم، خاطرنشان کرد: این مراکز نیز در استان‌های مختلف کشور حضور پیدا کرده و برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کنند.

علامتی با بیان اینکه نظارت کافی از نظر فرهنگی و تربیتی بر کارهای کانون پرورش فکری و نوجوانان وجود دارد، تصریح کرد: تلاش داریم اقدامات موثری برای فرزندان ایران رقم بزنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha