سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جمالی

حوزه/ رئیس شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: به میدان آمدن بانوان و حضور انها در عرصه های علمی و فرهنگی از دستاورد ها مهم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسفی جمالی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: پیشرفت‌های علمی زیادی در حوزه های مختلف علمی از جمله علوم پزشکی، صنعت هسته ای و صنایع نظامی صورت گرفته و بسیاری هم خودکفا شدیم.

حجت الاسلام جمالی اظهار داشت: در حوزه در روابط خارجه روابط ذلت بار شاهنشاهی به روابط عزت‌مندانه تبدیل شده و امروز با کشورهای مختلف با اقتدار ارتباط داریم.

وی از دیگر دستاوردهای بسیار مهم و خاص را خدماتی که به زنان و بانوان داده شده دانست و افزود: آنچه میبینیم زنان در تولیدات علمی نقش آفرین هستند و بسیاری از اساتید دانشگاه ها و متخصصین پزشکی از اقشار مختلف بانوان می باشند که این نشان دهند جایگاه و اهمیت زن در جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام جمالی ادامه داد: یک مسئله مهم اعتمادی است نظام در بین بانوان برای خود ایجاد کرده، اگر زنان اوایل انقلاب به میدان آمدند در تظاهرات شرکت کردند و در مقابله گلوله مستقیم دشمن ایستادند بخاطر اعتماد به انقلاب بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در ادامه با بیان این که در زمان شاهنشاهی زنان در معادلات سیاسی و تحولات ایجاد شده جایی نداشتند بیان کرد: بعد از انقلاب زنان نقش مهم و تاثیرگذاری در جامعه و تحولات سیاسی ایفا کردند، شهدایی هم که از بانوان داریم نیز در همین راستا و به همین جهت بوده و به میدان آمدن بانوان از نتایج اعتماد آنها به انقلاب اسلامی محسوب است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha