پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
جذب استاد

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان گفت: فراخوان جذب اساتید حوزه علمیه خواهران هرمزگان به مدارس علمیه مقطع سطح ۲ این استان جهت جذب اساتید اعلام شد.

خانم معصومه ترکان، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، بیان کرد: فراخوان جذب اساتید، به منظور تأمین اساتید مورد نیاز مدارس علمیه خواهران در مقطع سطح دو این استان اعلام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۱۹ درخواست از طرف ۱۱ مدرسه سطح دو جهت تامین استاد در رشته‌های مختلف مانند ادبیات عرب، فقه و اصول، منطق و فلسفه، دروس قرآنی، تاریخ و دروس دیگر ارسال شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران هرمزگان تأکید کرد: متقاضیان تدریس، به تناسب تحصیلات، شرایط و سوابق، به صورت استاد حق التدریس، جذب و بکارگیری می‌شوند.

وی ادامه داد: ان شاءالله برای این اساتید و متقاضیان، دوره‌های آمادگی ضمن خدمت نیز برگزار خواهد شد

خانم ترکان تصریح کرد: متقاضیان پس از طی مراحلی مانند آزمون کتبی، مصاحبه علمی و... جهت تدریس وارد مدارس علمیه خواهند شد.

شایان ذکر است: اساتید پذیرفته شده متعهد می‌شوند در صورت نیاز مدارس در کل استان مشغول به تدریس شوند، گروهی نیز در سامانه ایتا با لینک https://eitaa.com/joinchat/1510998641C67768ceb1d جهت آگاهی‌های بیشتر و تبادل نظر ایجاد شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه، زمان ثبت نام از روز دوشنبه ۱۷/ ۱۰/ ۱۴۰۲ آغاز شده و تا روز چهارشنبه ۴/ ۱۱/ ۱۴۰۲ ادامه دارد، افزود: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به مدارس علمیه استان هرمزگان مراجعه و یا با شماره تلفن 07633331682 تماس بگیرند.

اعلام فراخوان جذب استاد در حوزه علمیه خواهران هرمزگان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha