شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رویداد هوای مادری

حوزه/ رویداد ملی هم افزایی فعالان مادر و کودک با تجلیل از هیأت کودک شکوفه‌های فاطمی وابسته به مهد کودک جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در شهر مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، رویداد ملی هم افزایی فعالان مادر و کودک از سوی دبیرخانه طرح هوای مادری در سازمان تعلیم و تربیت کودک و با همکاری آستان قدس رضوی و وزارت کشور برگزار شد.

هدف از این رویداد، هم افزایی فعالان عرصه مادر و کودک و معرفی الگوهای برتر به همراه تقدیر از برترین‌های طرح هوای مادری و نیز هیأت‌های برگزیده اولین فراخوان هیأت و کودک بود.

در این رویداد دو روزه، فعالان عرصه کودک از حضور اساتید و مسئولان برجسته کشوری همچون حجت الاسلام و المسلمین پناهیان، حجت الاسلام و المسلمین قاسمیان، آقای همتی فر رئیس سازمان توتک، خانم اختری مدیرکل امور بانوان وزارت کشور، خانم فرهمندپور و غیره بهره مند شدند.

در آیین اختتامیه این رویداد، هیأت کودک شکوفه‌های فاطمی وابسته به مهد کودک جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها به عنوان هیأت برتر مورد تجلیل قرار گرفت.

خانم فاطمه ازناوی مدیر مهدکودک شکوفه‌های بهار وابسته به جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها در ابتدای این فراخوان به عنوان دبیر و در ادامه نیز به عنوان داور با سازمان توتک همکاری داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha