دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: تدابیر امامین انقلاب موجب اشاعه، گسترش و نهادینه شدن فرهنگ اعتکاف در جهان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام‌ جمعه خرم آباد، امروز در آئین اختتامیه هفتمین جشنواره بین المللی اعتکاف به میزبانی لرستان که در سالن همایش مجتمع ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه اعتکاف تمرین خودسازی، تهذیب نفس و ارتقاء معنویت درونی است، افزود: گسترش اعتکاف در جهان و در بین اقشار مختلف مردم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه تا قبل از پیروری شکوهمند انقلاب اسلامی اعتکاف تنها در چندین نقطه کشور برگزار می شد، اظهار داشت: با تدابیر خالصانه، دلسوزانه و حکیمانه امامین انقلاب امروز شاهد اشاعه، گسترش و نهادینه شدن اعتکاف در جهان هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان ادامه داد: امروز اعتکاف جهانی شده و این مراسم معنوی و چشمه جوشان معنویت در اکثر کشورهای دنیا برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه برگزاری مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره اعتکاف در لرستان هدیه‌ای از جانب امام مهربانی ها امام رضا(ع) و خواهر بزرگوارشان حضرت معصومه(س) است که نصیب لرستان شده، خاطر نشان کرد: ما این هدیه را ارج می نهیم و تمام تلاش خود را برای برگزاری دقیق و منظم مراسم معنوی اعتکاف به کار خواهیم گرفت.

وی در پایان از خدمات و زحمات دست اندرکاران ستاد ملی اعتکاف به ویژه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی‌ رضا تکیه‌ای رئیس ستاد مرکزی اعتکاف، استانداری لرستان، دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان، مرکز مدیریت حوزه‌ علمیه استان لرستان و همه نهادهای فرهنگی و مردم‌ نهاد برای برگزاری هفتمین جشنواره بین المللی اعتکاف در لرستان قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    0 0
    هرچه ازانقلاب اسلامی میگذرد نسل هایکی بهترازدیگری هستند خوش به سعادت خواهران وبرادران معتکف وسلام برمولایمان علی اباالحسن امیرالمومنین که تولدش هم باعبودیت وبندگی مومنان همراه است