شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله جنتی

حوزه/ دبیر شورای نگهبان گفت: عملیات هوشمندانه و مقتدرانه اخیر موشکی سپاه علیه نیروهای تروریستی بار دیگر نشان داد که اقتدار جمهوری اسلامی ایران همه‌جانبه و متکی بر باورهای الهی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه این شورا به فرارسیدن ماه بهمن اشاره کرد و گفت: بهمن، ماه پیروزی انقلاب اسلامی است. این ایام فرصت بسیار مناسبی برای بازخوانی آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی توسط علاقه‌مندان به انقلاب اسلامی می‌باشد.

وی عنوان کرد: تبیین صحیح شرایط کشور قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و تشریح واقع‌بینانه دستاوردهای انقلاب و موانع موجود بر سر راه نظام جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد که با وجود کاستی‌ها و اشکالات، انقلاب اسلامی مسیر قابل افتخاری طی کرده است.

همچنین دبیر شورای نگهبان در رابطه با عملیات موشکی سپاه، بیان داشت: عملیات هوشمندانه و مقتدرانه اخیر موشکی سپاه علیه نیروهای تروریستی در منطقه که بخشی از پاسخ جمهوری اسلامی ایران به شرارت‌های دشمنان علیه ملت ایران است، بار دیگر نشان داد که اقتدار جمهوری اسلامی ایران همه‌جانبه و متکی بر باورهای الهی است.

وی تصریح کرد: دفاع مقتدرانه فرزندان غیور ایران اسلامی از ملت ایران را قدر می‌نهیم و توفیق نهایی این عزیزان و همچنین همه مجاهدان جبهه جهانی مقاومت که با مجاهدت خود سست بودن ارکان جهان سلطه را پیش چشم جهانیان به تصویر کشیدند، از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha