سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام مهدی اسدعلیزاده

حوزه/حجت‌الاسلام مهدی اسدعلیزاده‌ گفت:انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی سرنوشت کشوری را از زیر سلطه رژیم ستم شاهی به ارزش‌های والای انسانی رساند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی اسدعلیزاده، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کمیته روستایی و عشایری دهه مبارکه فجر اظهار کرد: انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی سرنوشت کشوری را از زیر سلطه رژیم ستم شاهی به ارزش‌های والای انسانی رساند.

وی با بیان اینکه ارزش‌های متعالی قرآن را به ملت شریف ایران اسلامی جاری ساخت، افزود: هیچ قدرت بیگانه‌ای قادر به ضربه زدن به ارزشهای متعالی نظام مقدس اسلامی نیست و ایران اسلامی این بار نیز با قدرت و صلابت پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی را به کوری چشم دشمنان اسلام و قرآن جشن خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام اسدعلیزاده در ادامه با اشاره به نقش مهم حوزه‌های علمیه در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: حوزه‌های علمیه همواره در طول تاریخ نقش هدایت‌گری و بیدارگری داشته‌اند و در پیروزی انقلاب اسلامی نیز نقشی بی‌بدیل ایفا کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوهمند حماسه‌ای است که در ۲۲ بهمن، روز پیروزی حق بر باطل و روز رهایی ملت بزرگ ایران، اسلام تولدی دوباره یافت و اندیشه معنوی و پاکی که از طریق انقلاب در قلب تاریخ رسوخ کرد، تصریح کرد: این انقلاب الهام‌بخش ملت‌های آزادی‌خواه جهان است.

حجت‌الاسلام اسدعلیزاده در پایان با اشاره به برنامه‌های دهه مبارکه فجر در حوزه‌های روستایی و عشایری استان اردبیل، خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی در سطح روستاها و عشایر استان اردبیل برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی روستایی و عشایری، اجرای سرود و تئاتر، برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی و توزیع اقلام فرهنگی از جمله برنامه‌های دهه فجر در حوزه‌های روستایی و عشایری استان اردبیل است.

بر اساس این گزارش، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کمیته روستایی و عشایری دهه مبارکه فجر با حضور مسئولان حوزه‌های روستایی و عشایری استان اردبیل در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

در این جلسه، برنامه‌های دهه مبارکه فجر در روستاها و عشایر استان اردبیل بررسی و تصویب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha