یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
س

حوزه/ امام جمعه کاشان گفت: از سپاه عزیز قدردانی می نماییم که با زیر موشک قرار دادن اربیل رهبران تروریستی دموکرات و فرمانده اطلاعاتی سابق پیش مرگ ها و عناصر اصلی تروریستی جاسوسی اسرائیل را زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم (عج) این شهر به حضور ۳ هزار نفر از دختران کاشان درجشن تکلیف اشاره کرد و ابراز داشت : در این مراسم به دختر خانم ها گفتم این روز که روز پرواز شما به سوی خداوند متعال آغاز شده است برای من عید است.

امام جمعه کاشان ضمن گرامی داشت سالروز نصب مقام معظم رهبری به امامت جمعه تهران گفت:اولین نماز جمعه تهران در ۵ مرداد ۵۸ به امامت مرحوم آیت الله طالقانی اقامه شد و ۱۹ شهریور ۵۸ ایشان از دنیا رفتند و در تاریخ ۲۴ دی ماه ۵۸ امام راحل مقام معظم رهبری را به امامت جمعه تهران منصوب کرد.

حجت اسلام والمسلمین حسینی ضمن گرامی داشت ماه رجب ، میلاد امام جواد(ع) و ایام اعتکاف گفت : پیامبر اعظم (ص) فرمودند جبرائیل برمن نازل شد و فرمود از قول من به حضرت علی (ع) بگو در ایام البیض (۱۳ ، ۱۴ و ۱۵ هر ماه)سه روز روزه بگیر که روز اولی که گرفتی ثواب ده هزار سال عبادت می نویسند ، روز دوم ثواب ۳۰ هزارسال و روز سوم ثواب ۱۰۰هزار سال را می نویسند.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه نماز جمعه آینده کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم (عج) همراه با معتکفین خواهد بود گفت :اگر فضای داخل مصلای کاشان به دلیل وجود مراسم اعتکاف گنجایش نداشته باشد نماز جمعه بیرون از مصلا اقامه خواهدشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به عظمت ماه رجب اشاره کرد و افزود: براساس روایات خدا فرمود من ماه رجب را یک ریسمان برای ارتباط با بندگانم قرار دادم لذا اگر کسی این ریسمان را بگیرد به من وصل می شود .

امام جمعه کاشان با بیان اینکه بنی عباس و بنی امیه به آل علی بسیار ظلم کردند گفت : منصور دوانقی به قدری به خاندان حضرت علی (ع) ظلم کرد که سرهای بریده بیش از هزار نفر از کودکان و کهنسالان آل علی را در خزینه اش نگهداری می کرد .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: مامون کسی است که رهبری می فرماید این ظالم پیچیده ترین دشمن جریان امامت و ولایت بود.

امام جمعه کاشان به جنایات رژیم صهیونیستی و متحدانش در غزه اشاره کرد و افزود: این جنایتکاران علیرغم اینکه با ریختن ۶۵ هزار تن موادمنفجره ، بیش از ۶۰ هزار نفر را مجروح و۳۰ هزار نفر را شهید و مفقود کردند، ده هزار نفر کودک و ۷ هزار زن را به شهادت رساندند اما پیروزی از آن نیروی مقاومت می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه رهبری فرمودند با مقاومت مردم غزه اسلام به دنیا ترویج شدگفت: رئیس سازمان معلولان اسرائیل می گوید در هیچ جنگی به اندازه جنگ فعلی (۳۰ هزار ) مجروح و معلول نداشتیم.

امام جمعه کاشان اذعان مقامات امریکایی مبنی بر اینکه از بین بردن حماس غیر ممکن است را دستاورد طوفان الاقصی دانست و افزود: جان کری می گوید بایدن وقتی در اتاق فکرما بود هوشمندانه ترین راهبردها را ارائه می کرد ولی امروز از اسرائیلی ها هم سطحی تر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خطاب به جان کری گفت مرگ بر امریکا به خاطرعصبانی بودن شما از اینکه یک دولت مقتدر تهیه کردیم گفت : از سپاه عزیز قدردانی می نماییم که با زیر موشک قرار دادن اربیل رهبران تروریستی دموکرات و فرمانده اطلاعاتی سابق پیش مرگ ها و عناصر اصلی تروریستی جاسوسی اسرائیل را زد.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه سپاه می توانست برای هدف قراردادن ادلب از موشک کرمانشاه بفرستد اما با هوشمندی از خوزستان که ۱۲۲۰ کیلومتری موشک را زد تصریح کرد: آقای نتانیاهو بدان موشک های خیبرشکن جمهوری اسلامی به تلاویو هم می رسد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha