چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی

حوزه/امام‌جمعه شهر یاسوج به مسلح شدن کشورهای مظلوم اشاره کرد و گفت: همه ملت‌های مظلوم جهان باید به سلاح‌های روز برای مقابله با ظالم مجهز شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج،حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی امام‌جمعه شهر یاسوج در خطبه‌های این هفته مرکز استان با بیان اینکه هر چه در هستی است از ذات پروردگار است ، اظهار کرد: حرکت در مسیر ناحق حرام است و ما باید مسیر حق را پیشه خود قرار دهیم

وی افزود: برخی‌ها رضایت خداوند را سرلوحه کار خود قرار می دهند و این گروه هم در دنیا و هم در آخرت سعادت مند می شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه دنیا از نظم و حساب و کتاب دقیقی برخوردار است، افزود: برخی ها از روی دیوانگی دنیا و امورات آن را تصادفی تلقی می کنند که این اشتباه محض است .

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به قتل و عام وحشیانه مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی در یکصد روز اخیر، تاکید کرد: ما این روزها شاهد حرکت خودجوش مردم در کشورهای مختلف علیه رژیم صهیونیستی و محکوم کردن جنایات این رژیم هستیم ولی برخی از مدعیان حقوق بشر سکوت پیشه کرده و همچنان از این قتل و عام بی رحمانه دفاع می کنند.

امام‌جمعه شهر یاسوج به مسلح شدن کشورهای مظلوم اشاره کرد و گفت: همه ملت‌های مظلوم جهان باید به سلاح‌های روز برای مقابله با ظالم مجهز شوند.

وی گفت: امروز آمریکا با همه قدرت و نیروی که در اختیار دارد در برابر مردم یمن در حال شکست خوردن است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه با تبریک فرارسیدن روز پدر به‌تمامی پدران آسمانی و پدران این سرزمین گفت: ولادت امام علی (ع) شکوه تاریخ است و اولین شخصی که حضرت علی (ع) را در آغوش گرفت، به نقل از تاریخ حضرت محمد (ص) بود.

امام‌جمعه شهر یاسوج در ادامه به حماسه موشکی سپاه پاسداران برای از بین بردن تروریست‌ها در مرزهای ایران اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: حمله موشکی و پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران به دشمنان را همه دنیا مشاهده و پیام آن را نیز دریافت کردند.

وی گفت: درود بر نیروهای نظامی و سپاه قهرمان و ارتش عزیز ما که از تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به هشدار صریح ایران اسلامی به تروریست‌ها و کشورهای حامی تروریست ازجمله اسرائیل اشاره کرد و افزود: دشمنان بخصوص اسرائیل فهمید که این هشداری به آن‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به حسن هم‌جواری و احترام به تمامیت عرضی کشورهای همسایه نیز اشاره داشت و اذعان کرد: ما برای تمامیت ارضی همسایگان خود احترام قائل هستیم بخصوص عراق و پاکستان و هدف ما گروه‌های تروریستی بوده که علیه ایران عملیات انجام می‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: نابودی اسرائیل قطعی است، جنگ عراق علیه ملت ایران در سال ۵۷ جنگ ملت عراق علیه ما نبود بلکه از ناحیه اسرائیل، آمریکا و انگلیس خبیث بود و طبیعی است که ملت ایران و پیشرفت هایش را نمی‌توانند تحمل کنند به همین دلیل گروه‌های تروریستی آنجا تجهیز می‌شوند و به ایران می‌آیند و جان مردم ما را می‌گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha