دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بازدید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از نمایشگاه کفش

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: یکی از ویژگی های صنعت کفش ایران حضور پردامنه و اثرگذار شرکت های دانش بنیان و اتکای آنها بر فناوری و تکنولوژی های روز است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه عصر پنجشنبه در حاشیه سومین روز از برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی و بین المللی کفش قم با بیان اینکه یکی از ویژگی های مهم حکمرانی در هر عرصه ای از جمله در صنعت کفش تصدی گری درست و صحیح است، گفت: نمایشگاه تخصصی کفش در قم به یک فناوری مهم صنعتی رسیده و به یکی از بسترهای اصلی در معرفی این محصول ارزشمند تبدیل شده است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: یکی از ویژگی های صنعت کفش ایران حضور پردامنه و اثرگذار شرکت های دانش بنیان و اتکای آنها بر فناوری و تکنولوژی های روز است.

وی تقاضامحور بودن را از ویژگی های مهم نمایشگاه تخصصی کفش قم یاد کرد و خاطرنشان کرد: محصولات و تولیداتی که در این نمایشگاه در معرض بازدید قرار گرفته برای مردم همه کشورهای جهان دارای جذابیت است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: در خلال برگزاری این نمایشگاه شاهد انتقال مستمر پیام های فرهنگی نیز هستیم که این تجربه ها بعنوان یک فناوری نرم، در برگزاری سایر نمایشگاه ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha