یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حضور حجت الاسلام والمسلمین میرباقری در جمع طلاب زاهدان

عضو مجلس خبرگان رهبری طلاب را به سختکوشی در جوانی تشویق کرد و گفت: شما به وظیفه تان عمل کنید و نگران آینده نباشید که چه شغلی داشته باشید؛ یک وقت وظیفه ایجاب می کند به روستایی دور افتاده بروید، یک وقت هم به بزرگترین مرکز علمی بروید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جمعی از طلاب نخبه حوزه علمیه الزهرا (سلام الله علیها) شهر زاهدان که در اردوی علمی زیارتی قم حضور دارند با حجت الاسلام والمسلمین حاج سیدمهدی میرباقری عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس فرهنگستان علوم و معارف اسلامی، در موسسه فقهی دارالرضا علیه السلام قم دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین شاه آبادی رئیس هیئت موسس حوزه الزهرا(س) گزارشی از فعالیتهای علمی فرهنگی این مرکز در منطقه سیستان و بلوچستان ارائه داد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین میرباقری هم با اشاره به جایگاه علما و فعالیتهای آنان در جامعه، گفت: خدمات دیگران در عین ارزش و اهمیت به درجه فعالیت عالم ربانی نمی رسد .

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: از مرحوم حاج آقا صدرا برقعی نقل کردند که مرحوم آیت الله العظمی شاه آبادی را هنگام بازگشت به تهران بعد از توقف هفت ساله در شهر قم دیده بودند و مرحوم آقای شاه آبادی ثمره این سالهای حضور در قم را فرموده بودند که یک نفر تربیت کردم و تمام که منظورشان حضرت امام(ره) بود.

وی طلاب را به سختکوشی در جوانی تشویق کرد و گفت: شما به وظیفه تان عمل کنید و نگران آینده نباشید که چه شغلی داشته باشید؛ یک وقت وظیفه ایجاب می کند به روستایی دور افتاده بروید، یک وقت هم به بزرگترین مرکز علمی بروید.

عضو مجلس خبرگان رهبری لزوم دیدار و مشورت با اولیای الهی را در پیشرفت معنوی لازم دانست و خطاب به طلاب گفت: تا می توانید از مظاهر فریبنده دنیا دوری کنید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha