یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/نماینده ولی فقیه در خوزستان نکاتی درخصوص مجموعه فاضلاب استان و اقدامات آنها بیان کرد و ادامه داد: حفاری‌هایی که برای فاضلاب انجام می شود نباید بلاتکلیف رها شوند و مردم را به زحمت بیندازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، آقای صابر علیدادی، مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار کرد.

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد ضمن قدردانی از کارهای انجام شده و با آرزوی موفقیت برای مدیرعامل جدید، گفت: کارهای خوبی در قسمت آب و فاضلاب استان انجام شده البته می‌بایستی تلاش بیش از پیش صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان نکاتی درخصوص مجموعه فاضلاب استان و اقدامات آنها بیان کرد و ادامه داد: حفاری‌هایی که برای فاضلاب انجام می شود نباید بلاتکلیف رها شوند و مردم را به زحمت بیندازند.

امام جمعه اهواز تأکید کرد: همچنین به منظور جلوگیری از افت فشار آب شهری می‌بایست شرکت‌های بزرگ صنعتی را تشویق کرد آب مصرفی صنعتی خود را خودشان تامین کنند و از آب شهری استفاده نشود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد عنوان کرد: یک آمایش سرزمینی از آب روستایی گرفته شود که هر چند روستا چه مقدار از شبانه روز آب دارند و براساس آن برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

در این دیدار آقای علیدادی مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان گزارشی از وضعیت موجود شرکت را ارائه و ضمن تشکر از نماینده ولی فقیه در خوزستان، درخواست حمایت‌ و مساعدت این مجموعه در حل مشکلات پیش رو داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha