یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
راه‌اندازی غرفه "جهاد تبیین" مدرسه علمیه حقانی قم

فرمانده پایگاه بسیج مدرسه علمیه حقانی گفت: امروز بیش از هر زمان، نیازمند اهتمام طلاب و مبلغین به جهاد تبیین و روشنگری و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمدحسین جلیلی در حاشیه برپایی غرفه جهاد تبیین با عنوان "همه برای فلسطین" در میدان توحید قم اظهار کرد: همزمان با روز غزه و ایام منتهی به ۲۲بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به جهت تبیین مظلومیت مردم فلسطین و غزه و نیز برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، غرفه جهاد تبیین راه‌اندازی شد.

این طلبه بسیجی افزود: امروز بیش از هر زمان، نیازمند اهتمام طلاب و مبلغین به جهاد تبیین و روشنگری و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی هستیم.

فرمانده پایگاه بسیج مدرسه علمیه حقانی افزود: در همین راستا جمعی از طلاب و روحانیون دغدغه‌مند مدرسه علمیه شهید حقانی با محوریت سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم در حاشیه میدان توحید که از نقاط شلوغ و پر رفت و آمد شهر مقدس قم است، اقدام به برپایی غرفه جهاد تبیین کردیم که با استقبال خوب شهروندان همراه بود.

وی با بیان این که بدون اهتمام نسبت به جهاد تبیین نمی‌توانیم به ارتقای بصیرت جامعه کمک کنیم، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود کشور در این عرصه به خصوص جوانان مؤمن و انقلابی استفاده کنیم تا اهداف دشمن برای ضربه زدن به کشور و جبهه مقاومت خنثی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha