شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ برگزاری امتحانات طلاب غیرحضوری حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ مسئول مرکز آموزش های غیرحضوری و مجازی حوزه علمیه خوزستان از پایان برگزاری امتحانات غیرحضوری حوزه علمیه خوزستان خبر داد. 

حجت الاسلام سرانجام مسئول مرکز آموزش های غیرحضوری و مجازی حوزه علمیه خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز از ‌پایان امتحانات نیم سال اول سال تحصیلی طلاب غیرحضوری خبر داد و گفت: مرکز آموزش های غیرحضوری حوزه علمیه خوزستان امسال در پنج شعبه ( یک شعبه مرکزی در اهواز و چهار شعبه در شهرستان های هفتکل، خرمشهر، بندرامام خمینی(ره) و دزفول) پذیرای ۱۲۰ طلبه غیرحضوری بود که بخش اعظم این افراد طلاب خوزستانی و بخش کمی نیز طلاب استان های دیگر بودند.

وی گفت: امتحانات غیرحضوری نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲_ ۱۴۰۳ جهت سهولت در رفت و آمد طلاب در پنج شعبه فوق الذکر به صورت همزمان در تاریخ ۲۶ الی ۳۰ دی ماه در پنج روز متوالی بصورت روزانه چهار امتحان در ساعت های ۸، ۱۰، ۱۳:۳۰ و ۱۵:۳۰ برگزار شده است.

حجت الاسلام سرانجام در پایان گفت: تحصیل طلاب به شیوه غیر حضوری مشروط به عدم امکان طلبه برای شرکت در کلاس های حضوری به دلیل اشتغال در سایر رسالت های طلبگی و اخذ امتحان از طلبه مشروط به استماع دروس از سامانه مجازی دروس ، موسوم به «سما» است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha