دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مریدی اصل

حوزه/مسئول بسیج رسانه استان لرستان گفت:اردوهای راهیان پیشرفت از برنامه های اثرگذار در حوزه جهاد تبیین به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، رضا مریدی اصل مسئول بسیج رسانه لرستان شنبه شب، در نشست خبری سردار باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اصحاب رسانه،در هتل لاله خرم آباد با بیان اینکه خبرنگاران در خط مقدم جبهه آگاهی و اطلاع رسانی هستند و برای تحقق این مهم همواره در تلاش هستند،افزود:خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و اطلاع رسانی،بصیرت افزایی و روشنگری در جامعه هستند.

وی بیان داشت:در استان لرستان تلاش شده تا نگاه سیاسی و طیفی به رسانه‌ها صورت نگیرد و در همه برنامه‌های بسیج رسانه از خبرنگاران همه طیف ها دعوت عمومی صورت گرفته است.

مسئول بسیج رسانه لرستان با اشاره به اردوی راهیان پیشرفت، خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های اثرگذار در حوزه جهاد تبیین، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای اصحاب رسانه است که برگزاری این اردوها نقش مهمی در انعکاس دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در جامعه دارد.

مریدی اصل از برگزاری جشنواره های گوناگون رسانه ای توسط بسیج رسانه خبر داد و گفت:اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر نیز به زودی در استان برگزار می شود.

وی از برگزاری کلاس‌های آموزشی در استان ویژه اصحاب رسانه خبر داد و افزود:برنامه‌ای با عنوان «جام رسانه‌ای امید» توسط بسیج رسانه در نظر گرفته شده که امید می رود رسانه‌های استان با قدرت پای کار بیایند.

در ادامه کیانوش رستمی رئیس خانه مطبوعات لرستان گفت: در استان لرستان ۴۰۰ نفر در حوزه خبر و رسانه فعالیت می‌کنند که بازوی قدرتمندی برای استان به شمار می روند.

وی در پایان خواستار برگزاری کلاس‌های آموزشی، تقویت اردوی های راهیان پیشرفت، راهیان‌نور،زیارتی و همچنین ایجاد شرایط لازم برای استفاده از اماکن ورزشی برای اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ نرم شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha