شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
برگزاری نشست شورای مدیران نمایندگی خوزستان با حضور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی کشور

حوزه/نشست شورای مدیران نمایندگی خوزستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی کشور در سالن جلسات این دفتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست شورای مدیران نمایندگی خوزستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی کشور امروز در سالن جلسات این دفتر برگزار شد.

در این نشست بخش های مختلف دفتر از جمله آموزش های کاربردی، فرهنگی تبلیغی، پاسخگویی به سوالات دینی، فضای مجازی و رسانه، برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه سرمایه انسانی و صندوق قرض الحسنه گزارش فعالیت های خود را ارائه کردند.

همچنین حجت الاسلام دبیری فرد رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان به تشریح رویکردهای این دفتر پرداخت و گفت: حضور در برنامه های مشارکتی با سایر نهادها به لحاظ توجه ویژه به امور محتوایی برنامه ها، ارتباط موثر با قطب های فکری فرهنگی دفتر و گسترش فعالیت های آموزشی و تبلیغی دفتر در سراسر استان از رویکردهای این مجموعه است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان خوزستان ادامه داد: توجه به آموزش های رسمی در کنار آموزش های کاربردی و حرکت به سمت کارهای نو و برجا مانده از دیگر رویکرد های این نمایندگی است.

در پایان نیز حجت الاسلام والمسلمین واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی کشور فعالیت های نمایندگی خوزستان را خوب ارزیابی و ارتباط با سایر نهادهای فرهنگی، همگرایی میان نهاد های تبلیغی و توجه به قطب های فکری فرهنگی دفتر را تحسین کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha