پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تبریز

حوزه/ وزیر کشور از تعیین استاندار جدید آذربایجان شرقی پیش از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، احمد وحیدی وزیر کشور در مراسم تشییع سردار عابدین خرّم، استاد فقید آذربایجان شرقی، با بیان این‌که سردار خرّم، هر جایی که نیاز بود، حضور داشت و برای مجاهدت، هیچ تاملی نمی‌کرد، افزود: عروج شهادت‌گونه مجاهد فی سبیل الله، سردار عزیز زین العابدین خرّم را به همه عزیزان تسلیت عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: سردار خرّم در مبارزه با رژیم بعثی، تکفیری‌ها و تروریست‌ها و هر جایی که نیاز بود، مجاهدت کرد و آنگاه که مسئولیت سنگین استانداری را قبول کرد، با توجه به توکل به خدا این بار را پذیرفت و با قدرت انجام وظیفه کرد.

وزیر کشور ادامه داد: ایشان، بسیار پایدار در ایمان بود و از ۱۲ سالگی با ایمان قوی وارد میدان مبارزه شد.

وحیدی با بیان این‌که سردار خرم، برای دفاع از ارزش‌ها و کیان اسلام عزیز تلاش کرد، افزود: ایشان، فردی ساده زیست و مردمدار و جانباز ۵۰ درصد بود اما بیم نداشت، جای تبریک دارد به عزیزمان جناب آقای خرّم عزیز که امروز نزد خدا در بهترین مکان قرار دارد.

وی با بیان این‌که سردار خرم در مسئولیت‌های مختلف و در سپاه عاشورا به عنوان فرمانده قوی و مقتدر خوش درخشید، گفت: در دوران مسئولیت استانداری نیز خیالمان راحت بود که ایشان هست و باصلابت و قدرت و قلب محکم و استوار و با تدبیر، فهم، خلاقیت و نگاه بلند و همت برای پیشرفت استان لحظه‌ای درنگ نکرد.

وزیر کشور افزود: در تمام مدت خدمت و حتی روزهای اخیر نیز بسیار جسمشان فرسوده شده بود، اما با اراده قوی کارها را اداره می‌کردند. هر وقت تماس می‌گرفتم که استراحت کنید، می‌گفتند که خوب هستم و کارم را انجام می‌دهم. اخیرا نیز ۲۰ روز پیش از جاده تبریز ـ میانه بازدیدی داشتند و همواره از پروژه‌های در دست اجرا بازدید می‌کردند و من در هر جایی که می‌دیدم، با تسلط وارد می‌شدند و احساس می‌کردیم که استاندار لایق، مبتکر و دلسوز هستند. امروز چنین استانداری را از دست دادیم و نیروهای مسلح نیز فرمانده مقتدری را از دست داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha