یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اعطای حکم خدمت راهنمایان تهذیبی تربیتی

حوزه/ مراسم اعطای حکم خدمت راهنمایان تهذیبی تربیتی مدارس علمیه معصومیه، علوی و حقانی با حضور مدیر اداره اخلاق و تربیت معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه, مراسم اعطای حکم خدمت راهنمایان تهذیبی تربیتی مدارس علمیه معصومیه، علوی و حقانی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رهنما مدیر اداره اخلاق و تربیت معاونت تهذیب و تربیت حوزه های علمیه کشور برگزار شد.

راهنمایان تهذیبی تربیتی پس از گذراندن دوره و پس از بررسی پرونده در هیئت احراز صلاحیت به مدت ۲ سال حکم خدمت دریافت می کنند و طبق مصوبه ۱۶۲۰ شورای عالی حوزه های علمیه در امر تربیت جامعه متوازن و رسالت مدار طلاب مشغول به فعالیت خواهند شد.

در بخشی از حکم راهنمایان تهذیبی تربیتی آمده است: با استعانت از خداوند متعال و استمداد از حضرت ولی عصر(عج) و با توجه به مصوبه ۱۶۲۰ شورای محترم عالی حوزه های علمیه در خصوص بکارگیری راهنمایان تهذیبی تربیتی مدارس علمیه کشور و نظر به مراتب فضل، تعهد، تجربه و تلاش های مخلصانه جناب‌عالی و همچنین تأیید هیئت احراز صلاحیت راهنمایان تهذیبی تربیتی، بر اساس این حکم به مدت دو سال مجوز همکاری با عنوان «راهنمای تهذیبی تربیتی» در مدارس علمیه به حضرتعالی اعطا می گردد.

روند اعطای حکم راهنمایان تهذیبی تربیتی مدارس قم آغاز شده و به اساتید به صورت جداگانه اعطا خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha