دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خیاط

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان به ستاد پذیرش و مدیران مدارس در استفاده حداکثری از فرصت ها و ظرفیت ها در این زمینه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط در جلسه ویژه ستاد پذیرش حوزه علمیه خراسان توجه به مشاوره، استفاده از ظرفیت‌های موجود و تمرکز بر راهکارهای تعیین شده در این امر را یادآوری کرد و افزود: باید پژوهش‌ها و بررسی های لازم در این زمینه و نحوه ثبت نام‌ها و نیز ارتباط مداوم با مدارس آموزش و پرورش مدنظر و اهتمام باشد.

وی الگوبرداری از تجربه‌های موفق در پذیرش از سوی برخی از مدارس علمیه را از دیگر مواردی دانست که باید به آن توجه کرد.

مدیر حوزه علمیه خراسان با اشاره به اینکه باید به آشنایی و دقت در رسالت ها و اساس کار حوزویان از همان ابتدای پذیرش نیز پرداخته شود، ارزیابی عوامل موثر در پذیرش سال‌های گذشته و تاثیرگذاری ‌های لازم، بهبود سامانه مربوطه، تقسیم کارها ذیل برنامه‌های ستاد و حضور فعال مدیران مدارس علمیه در این زمینه و بررسی‌های لازم در انجام آن را مورد تاکید قرار داد

وی ضمن تقدیر از همکاری نهادهای حوزوی و غیر حوزوی در عرصه پذیرش این حوزه، همراهی و دغدغه‌مندی بیش از پیش و تعامل در این امر را لازم عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خیاط با اشاره به دغدغه‌های شبانه روزی خود نسبت به امور حوزه علمیه خراسان، اهتمام در همه عرصه‌ها را در عین تلاش‌های بزرگ و زیاد صورت گرفته، خواستار شد.

وی با بیان اینکه باید مسیر خود را روشن کنیم و نسبت به برطرف شدن مشکلات برنامه های خود توجه داشته باشیم، گفت: ستاد دائمی پذیرش نیز می بایست در طی راه خود دقت خاصی داشته و به دنبال حل مسائل باشد.
در این جلسه که در محل دفتر مدیر حوزه علمیه خراسان برگزار شد، اعضای حاضر به بیان نقطه نظرات خود درباره پذیرش پرداختند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha