یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خنداب

حوزه/امام جمعه شهرستان خنداب به همراه کادر مدرسه مهدیه خنداب با خانواده شهید طلبه سید فخرالدین حسینی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک ،پیش ار ظهر امروز حجت الاسلام محمد صفاهانی امام جمعه شهرستان خنداب در دیدار با خانواده شهید طلبه سید فخرالدین حسینی که از طرف مدرسه علمیه مهدیه برگزار شد ضمن تبریک میلاد حضرت علی (علیه السلام) تصریح کرد: شهید طلبه سید فخرالدین حسینی واقعا شجاع بود. هنوز ملبس نشده بود که گاهی پای منبری می ایستاد و سخنرانی هایی طوفانی و روشنگرانه می کرد.

وی گفت : شهید حسینی برای جلسات قرآن آرام و قرار نداشت مردم را خانه به خانه دعوت می کرد تا قرائت دسته جمعی قرآن تعطیل نشود.

امام جمعه شهرستان خنداب در ادامه افزود: از همه ی شهدا می توانیم درس بگیریم. درسی که از این شهید بزرگوار میتوانیم بگیریم این است که ایشان اهمیت ویژه ای به ولایت فقیه می داد. بطوری که درچند جا از وصیت نامه ی خود به ولایت فقیه اشاره کرد.

در ادامه این دیدار پدر شهید طلبه سید فخرالدین حسینی در بیان فضائل و رشادتهای حضرت علی (علیه السلام) را بیان کرد و افزود: امیرالمومنین علی (علیه السلام) با این همه فضائل به دلیل نداشتن یار،مظلوم و تنها بودند.

وی گفت : ما باید مراقب باشیم ولیِ زمان خود را تنها نگذاریم.

پدر شهید حسینی درپایان به طلاب توصیه کرد تبلیغ حجاب را ازخانواده های خود و در بین اقوام شروع کنند.

وی تصریح کرد: تبلیغ حجاب برای بانوان توسط طلاب خانم راحت تر و اثرگذارتر از طلاب آقاست وی همچنین طلاب را در مداومت به تلاوت قرآن‌ سفارش کرد.

در این دیدار هدیه ای به خانواده شهید از طرف مدرسه علمیه مهدیه خنداب اهداء شد و با مدیحه سرایی حجت الاسلام محمد خانی رئیس اداره تبلیغات این شهرستان به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha