دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1134020
۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳
اعتکاف

حوزه/معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران نرجسیه(س) رودان گفت: اعتکاف و سایر فرایض دینی، سپر بلای انحرافات فرهنگی و اعتقادی است.

خانم زهرا صالحی معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران نرجسیه(سلام الله علیها) رودان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی(علیه السلام) و فرارسیدن ایام اعتکاف افزود: اعتکاف در مسجد از آداب اسلامی است و در تمام ادیان توحیدی و ابراهیمی هم وجود دارد و اسلام تکمیل کننده آن است.

وی تصریح کرد: یکی از برکات جمهوری اسلامی ایران برپایی مراسم معنوی اعتکاف به عنوان یک عملیات مشترک تربیتی با همکاری نهادها و سازمان‌ها در مساجد کشور است.

وی افزود: برگزاری کلاس ارائه مباحث اعتکاف ویژه مبلغین اعتکاف خواهران برای ارائه هرچه بهتر مراسم اعتکاف برگزار شد.

خانم صالحی بیان کرد: در این مراسم معنوی برنامه حلقه‌های معرفتی ویژه کودک، نوجوان و جوان با عنوان و شعار "من مسئولم" برگزار می‌شود.

وی افزود: پرسش‌ نامه‌هایی که از قبل طراحی شده در بدو ورود به معتکفین داده می‌شود که تکمیل شود و در برنامه‌های بعدی به سوالات آن ها پاسخ داده می شود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نرجسیه (س) رودان در پایان ضمن بیان اینکه طلاب مدرسه علمیه نرجسیه(سلام الله علیها) در مراسم اعتکاف امسال مسئولیت اجرایی و مدیریتی را بر عهده دارند، خاطر نشان کرد: ایام معنوی اعتکاف به عنوان یک عمل معنوی همواره مورد سفارش بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha