دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
کد خبر: 1134231
۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳
تصاویر/ جشن میلاد مولود کعبه در بندر دیّر

حوزه/ مراسم جشن میلاد امیرمؤمنان(ع) در مهدیه قاسم بن الحسن(ع) شهر دیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید محمد حسینی از روحانیون مستقر در شهر دیر شامگاه پنجشنبه در مراسم جشن ولادت امیرمؤمنان(ع) در مهدیه قاسم بن الحسن(ع) دیر، اظهار داشت: اهل بیت علیهم السلام بعنوان مفسران واقعی قرآن، آمده‌اند گنج واقعی عالم که خود خدای متعال است را به ما ارائه دهند.

وی افزود: همه خوشبختیم چون گنج خدایی داریم اما احساس خوشبختی نمی‌کنیم چون نسبت به آن توجه نداریم.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: ثمره محبت امیرمؤمنان(ع) فقط دوست داشتن نیست، بلکه هدف این است که فضایل علی(ع) را در خودمان جلوه دهیم و این فضایل ریشه در محبت خدا دارد.

وی با تاکید بر الگوگیری از شخصیت امیرمؤمنان(ع)، عنوان کرد: کسانی که با مرام و شخصیت امیرمؤمنان(ع) آشنا شدند و از آن الگو گرفتند می‌توانند جهان را اصلاح کنند.

این روحانی افزود: امیرمؤمنان(ع) نه شوق بهشت و نه ترس از جهنم داشت بلکه فقط خدا را می‌دید و به‌دنبال جلب رضایت خداوند بود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه در مسیر امیرمؤمنان(ع) بندگی خدا کنیم، خاطرنشان کرد: نسخه اصلی قرآن صلح و دوستی است و امیدواریم دشمنی‌ها در عالم برچیده و روزی شاهد صلح و آرامش در سراسر جهان باشیم.

در این آیین علاوه بر مولودی خوانی مسلم رضایی مداح اهل بیت علیهم السلام، اجرای گروه سرود طریق القدس از دیگر بخش های مراسم بود.

همچنین در پایان به قید قرعه به دو نفر کمک هزینه سفر کربلای معلی اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha