پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
ولادت

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه الزهراء(س) بندرعباس گفت: جشن میلاد با سعادت حضرت علی علیه السلام در پارک پردیس شهرستان بندرعباس با برنامه های متنوع برپا شد.

خانم زبیده قائمی فر، معاون فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه الزهراء(س) بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت علی علیه السلام و روز پدر بیان داشت: با توجه به پاسداشت و گرامیداشت شعائر الهی و حربه دشمنان در جهت ناامیدی اقشار مردم، ضرورت دارد اعیاد و ولادت ائمه معصومین علیهم السلام بیش از پیش احیاء شده تا روح شادی و امید در دل مردم زنده شود.

کارشناس دین، با اشاره به اینکه پارک پردیس و چهارراه پردیس از جمله مناطقی است که نیاز به کار فرهنگی و مؤثر دارد، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشن در این منطقه از شهر در واقع انجام کار فرهنگی بود که از طریق انجام برنامه های متنوع این مهم محقق شد.

وی در ادامه به برنامه‌های اجرا شده در این جشن اشاره و اظهار داشت: برپایی غرفه مشاوره با حضور خانم زنگی از اساتید حوزه، که بانوان مسائل خود را با ایشان مطرح کرده، غرفه کودک با رنگ آمیزی نقاشی‌ با موضوع ولادت حضرت علیه السلام، ایستگاه صلواتی و اهدای کارت نوشته و گل به آقایان و... از برنامه‌های اجرا شده در جشن میلاد مولود کعبه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha