پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/امام جمعه شبانکاره گفت:مشارکت مردم در انتخابات، فقط یک پدیده سیاسی نیست، مظهر احقاق حق، اقتدار ملی، نماد حرکت اسلامی، آزادی، امتحان الهی، نقطه اتکاء حکومت و پشتوانه اصلی در مقابله با دشمنان و در یک جمله، مهم‌ترین ارکان حفظ و بقای نظام انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد پُردل امام جمعه شبانکاره ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، اظهار داشت: ایام ماه رجب بسیار نورانی و با ارزشی است مخصوصاً این چند روز اعتکاف که عاشقان حضرت باری تعالی با خدای خود نجوا و راز و نیاز می کنند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در عرصه‌های مختلف، تعیین‌کننده‌ی امنیت ملی است، گفت: اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند، کشور در امنیت باقی خواهد ماند. اینکه شما می‌بینید دشمن‌های پُررو و وقیح و گردن‌ کلفت در مقابل جمهوری اسلامی از هر عمل سختی اجتناب می‌کنند، به‌خاطر حضور مردم است؛ به همین خاطر می‌ترسند.

امام جمعه شبانکاره افزود: مشارکت مردم در صحنه و در عرصه‌های مختلف به ویژه لیلة‌القدر انتخابات و تعیین سرنوشت کشور، مجرای اعمال حاکمیت حق و یک وظیفه شرعی و الهی و ملی است. مشارکت مردم در انتخابات، فقط یک پدیده سیاسی نیست، مظهر احقاق حق، اقتدار ملی، نماد حرکت اسلامی، آزادی، امتحان الهی، نقطه اتکاء حکومت و پشتوانه اصلی در مقابله با دشمنان و در یک جمله، مهم‌ترین ارکان حفظ و بقای نظام انقلابی است.

وی بیان کرد: افتتاح فروشگاه مشروبات الکلی در مکه مکرمه قبله گاه مسلمین جهان نشان از غرب زدگی و انحطاط حکام سعودی است، پیاده سازی فرهنگ غرب در کشوری که سجده گاه، زیارتگاه و قبله گاه مسلمین جهان می باشد اوج بی کفایتی و بی لیاقتی حکام سعودی نسبت به کعبه معظمه است این اقدام مخالفت با حکم خداوند متعال و مخالف نص صریح قرآن است.

حجت الاسلام پردل راه اندازی کاروان خدمت در استان را ارزشمند برشمرد و عنوان کرد: انتظاری که مردم شهرستان ها و مناطق از مدیران دولتی دارند همین است که مدیران از نزدیک مشکلات، نیازها و کمبود ها را ببینند و پیگیری و حل نمایند. این کاروان خدمت کار بسیار خوب و تحولی نو جهت خدمت به مناطق محروم و کم برخوردار استان است به شرطی که ادامه دار و حلال مشکلات مردم باشد.

امام جمعه شبانکاره ضمن تشکر از نماینده دشتستان در زمینه مطالبه چندین ساله مردم و جوانان روستای سمیعا، گفت: تأمین اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان جهت ساخت و راه اندازی چمن مصنوعی کار بسیار ارزشمند و قابل تقدیری است که توسط نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی رخ داده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در بحث درمان هم بیمارستان و هم درمانگاه تأمین اجتماعی که مردم بی صبرانه منتظر تعیین تکلیف آنها هستند اقدامات صورت گرفته هر چه سریعتر به نتیجه برسد که البته جهت تحقق این مهم نیاز به پیگیری نماینده و فرماندار می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha