چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
نورمفیدی

حوزه/امام جمعه گرگان با یادآوری کشتار مردم به‌خصوص زنان و کودکان در نوار غزه گفت: خونریزی و کشتار مردم بی‌گناه، شیوه حکمرانی همه مستکبران عالم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان به شکایت آفریقای جنوبی از نسل‌کشی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: آلمان به تازگی به دفاع از رژیم صهیونیستی پرداخته در حالی که همه دنیا این نسل‌کشی و جنایات را می‌بینند.

امام جمعه گرگان به طرح چند پرسش پرداخت و گفت: آیا هزاران کشته و مجروح که بیشتر زنان و کودکان هستند، نمونه بارز نسل‌کشی نیست؟ آیا ندادن آب، غذا و دارو و آواره کردن مردم در فصل سرما غیر نسل‌کشی است؟

آیت‌الله نورمفیدی ادامه داد: در قوانین کشورها، کسی که نسل‌کشی می‌کند، باید مجازات شود، در صورتی که این کشورها از جنایات رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

وی اضافه کرد: در این شرایط بعضی‌ها آمریکا را سرزمین آرزوهای خود می‌دانند و با دفاع از رژیم صهیونیستی به این رژیم برای ادامه جنایاتش چراغ سبز نشان می‌دهند.

امام جمعه گرگان در بخش دیگری از خطبه امروز با اشاره به در پیش بودن ۱۲ بهمن، سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن گفت: در شرایطی که خیلی‌ها مخالف بازگشت معمار کبیر انقلاب به میهن بودند، حضرت امام مقابل آنان ایستاد و به بازگشت اصرار کرد.

آیت‌الله نورمفیدی اظهار کرد: مشکلات و گرفتاری در کشور وجود دارد، اما جنبه‌های مثبت و رشد و پیشرفت کشور باید دیده و بیان شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha