یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
درگذشت پدر شهید کمال کورسل

حوزه/ معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی پیامی درگذشت پدر شهید کمال کورسل تنها شهید اروپایی دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام دکتر قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که در پی درگذشت پدر شهید کمال کورسل صادر شده به این شرح است:

خانواده محترم شهید گرانقدر کمال کورسل

شهدا و ایثارگران گنجینه‌های بی‌بدیلی هستند که در راه عشق به معبود و پاسداشت آرمان‌های الهی و اسلامی ایثار و جانفشانی نمودند. اسوه‌های ایمان و ایثار که فارغ از سن، جنس و ملیت به مدد سیرت پاک و لطف الهی در مسیر حق و حقیقت گام برداشتند و در این راه جان خود را نثار کردند.

در گذشت مرحوم «محمد المرادی» پدر شهید والامقام کمال کورسل از شهدای معزز ۸ سال دفاع مقدس که در جریان عملیات مرصاد به شهادت رسید موجب تالم گردید. به روح این سفر کرده به ملکوت و روح تابناک فرزند شهیدش درود می‌فرستم.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارم. ان شاء الله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با فرزند شهید عالی مقامش محشور و همجوار گردد.

سید امیرحسین قاضی ‌زاده هاشمی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha