شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: این شهیدان امروز به امر پروردگار مأموریت دارند که در چنین روزهایی که دشمنان ایران، بسیج شده اند تا مردم را از حضور در پای صندوق های رای منصرف کنند، تشییع شوند و به من و شما بگویند که ای مردم تکریم و تجلیل از شهیدان و تداوم راه با عزت و نورانی آنان یعنی حضور باصلابت و باشکوه در پای صندوق های رأی.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد رضا سبحانی در شهرستان دشت آزادگان استان خوزستان گفت: خدا را شکرگزارم از این که در این روزهای ماه رجب ماه ریزش رحمت های الهی، ماه آغاز سیر و سلوک سالکان الهی در جمع مردم شریف و انقلابی و مؤمن و ولایی و مقاوم منطقه دشت آزادگان و مردم سوسنگرد و جای جای مردم خوزستان و در مراسم قدرشناسی از این سرباز با عظمت اسلام و قرآن شهید سبحانی حضور پیدا کردم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا اظهار داشت: سلام فرمانده معظم کل قوا، نائب امام عصر(عج) را به مردم شریف منطقه دشت آزادگان و به ویژه خانواده عزیز این شهید فداکار که نام ایران را به اوج عظمت رسانده اند ابلاغ می کنم و شکر مضاعف و تقدیر مضاعف دارم از شما مردم غیور و شریف منطقه دشت آزادگان که درباره شما امام راحل فرمودند: دین خود را با اظهار شجاعت و وفاداری به انقلاب به دفاع از ارزشهای اسلام و قرآن ادا کردید.

وی افزود: تقدیر و تشکر مضاعف دارم از مردم عرب که باز در همین تابلوی سمت چپ من تمجید نائب امام عصر را درباره خود به چشم خود می بینید، همه مردم عرب، مردم فارس مردم لُر قوم کُرد همه و همه مسلمانند همه ملت بزرگ ایران را تشکیل می دهند همه موجب سرافرازی ملت ایرانند و از مردم عزیز خوزستان یادآور روزهای دفاع مقدس، صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم، همانگونه که امام شهیدان درباره این مردم شریف فرمودند: "دین خود را به اسلام و قرآن ادا کردند" و من از قدرشناسی همه شما مردم در پاسداری از ارزش های ملی و معنوی خود به سرمایه های جاودان و ستاره های درخشان خود صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم، از اهتمام بخش های گوناگون لشکری و کشوری که زمینه این حضور قدرشناسانه مردم و تجلیل از این سرباز فداکار صمیمانه قدرشناسی می کنم.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی تاکید کرد: همگان باید بدانیم این شهیدان ماموریت دارند در روزهای پیچیده و فتنه آلود دشمنان و فضای تبلیغاتی دشمن در روز مقدسی چون ولادت مولی الموحدین امیر مؤمنان با اذن خانواده این شهید والامقام و همراهی مردم شهید پرور، این شهید عزیز مجددا تشییع شود.

وی با اشاره به بدن مطهر و سوخته این شهید عنوان کرد: راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور مردم در همه صحنه هاست و در مقابل راهبرد دشمن، عدم حضور مردم در صحنه های دفاع از انقلاب و آن میدان هایی که مردم تعیین کننده هستند،می باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: راهبرد دشمن خارج کردن مردم از صحنه است و در مقابل این راهبرد، راهبرد حضور این شهید که با بدن سوخته می آید و همگان را در یک منطقه مجتمع می کند این است که مردم فراموش نکنند راه شهیدان، راه عزت و استقلال، راه پیشرفت، راه تعالی، و راه عزت کشور اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات پیش رو بیان داشت: این شهیدان امروز به امر پروردگار مأموریت دارند که در چنین روزهایی که دشمنان ایران، بسیج شده اند تا مردم را از حضور در پای صندوق های رای منصرف کنند، تشییع شوند و به من و شما بگویند که ای مردم تکریم و تجلیل از شهیدان و تداوم راه با عزت و نورانی آنان یعنی حضور باصلابت و باشکوه در پای صندوق های رای.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی افزود: تکریم از شهیدان برای مسئولان کشور، خدمت بی منت و صادقانه به مردم قدرشناس ایران اسلامیست، به اعتقاد من با اتکای به روحیه جهادی و انقلابی این شهیدان، مشکلی لاینحل نمی ماند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی در پایان با تأکید بر نقش اساسی مردم تاکید کرد: این مردمند که خود انقلاب کردند، خود جمهوری اسلامی را تاسیس کردند خود در برابر همه دشمنان، در برابر رژیم بعثی عراق که همه دشمنان هم همراه او بودند، در برابر دشمن ایستادند، این مردم بودند که فتنه ۷۸ ، ۸۸ و ۹۸ را با بصیرت خنثی کردند، قدرشناسی از شهیدان، قدرشناسی از مردم شهید پرور و پدر مادر شهیدانی است که امام شهیدان به ما فرمودند:«بدانیم که غفلت از خانواده شهیدان، آتش دوزخ الهی را به دنبال خود دارد». اگر مسئولان از خانواده شهیدان غفلت کنند با آتش دوزخ الهی گرفتار آیند، پس همگان باید تکریم کنیم تجلیل کنیم و قدرشناس باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha