شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین غفوری، صبح امروز، در جمع سپاهیان لشگر حضرت نبی اکرم(ص)

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: دشمن امروز هرگز توان هماوردی با سپاه پاسداران را ندارد ، چرا که به ‌لطف خدا از قداست، نورانیت و پشتوانه معنوی عظیم برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » ، در کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غفوری، صبح امروز، در جمع سپاهیان لشگر حضرت نبی اکرم(ص)، گفت: خدا را شاکریم که نسل حاضر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به‌شکلی شایسته راه نسل اول انقلاب و دفاع مقدس را ادامه می‌دهند.

وی در ادامه گفت: بحمدالله پیشرفت‌های عظیمی در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز دشمن ابداً در خودش نمی‌بیند که بخواهد، با سپاه پاسداران که به ‌لطف خدا از قداست، نورانیت و پشتوانه معنوی عظیم برخوردار است، هماوردی کند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غفوری، در توصیف روحیه معنوی سبز پوشان انقلاب اسلامی، گفت: گرامیانِ بسیاری را در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدم که اهل آسمان بیشتر از زمینیان آن‌ها را می‌شناختند، زیرا اهل آسمان عبادت شبانه‌، اراده و تصمیم قاطعشان را برای دفاع از حق و اسلام و قرآن می‌دیدند.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: آنچه از کمالات شامل نسل ما و نسل‌های بعد از ما می‌شود، همه برگرفته از دامان اهل بیت (علیهم‌السلام) است، انقلاب اسلامی، نسل انقلاب را با این الگوها تربیت کرد.

وی در پایان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ‌فضل الهی از روز اول، در خط مقدم دفاع جانانه از اسلام، قرآن و مکتب ایستاده است و با عزت و سربلندی این مسیر را ادامه می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha