سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
طلاب خواهر

حوزه/ حجت الاسلام رکنی حسینی گفت: حضور طلبه های خواهر در مدارس و بیان مسائل دینی و فرهنگی می تواند باعث سعادتمندی دانش آموزان و جامعه ما شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اساتید و مدیریت حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) شهرستان گناوه صبح امروز با حجت الاسلام رکنی حسینی امام جمعه گناوه دیدار کردند.

امام جمعه گناوه در این دیدار با قدردانی از تلاش های صورت گرفته توسط مدیریت و پرسنل و اساتید این حوزه، به اساتید و مدیریت توصیه کرد: همه تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت های شهرستان به ویژه مدارس و دانشگاه به کار ببرند.

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی افزود: حضور طلبه های خواهر در مدارس و بیان مسائل دینی و فرهنگی می تواند باعث سعادتمندی دانش آموزان و جامعه ما شود.

وی گفت: دغدغه های فرهنگی و مذهبی شهر با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات عید نوروز و حضور مسافران نوروزی در شهرستان باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد، ان شاءالله همه متولیان امور فرهنگی و مسئولان شهرستان تلاش کنند تا حرمت ماه مبارک رمضان نگه داشته شده و تظاهر به روزه خواری صورت نگیرد.

امام جمعه گناوه خاطرنشان کرد: انتظار می رود همه مسئولین و دادستان و نیروی انتظامی و همه مردم و بازاریان کمک کنند تا قداست و حرمت ماه مبارک رمضان نگه داشته شود.

در پایان اساتید حوزه علمیه خواهران مطالبات و درخواست هایی نسبت به مشکلات حوزه ابراز داشتند که مقرر شد با همت هیئت امنا مسائل و مشکلات مربوط به حوزه حل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha