شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار بابازاده قانع

حوزه/فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا گفت: دشمن از دو پرچم سیاه به‌شدت هراس دارد که یکی بیرق سیاه امام حسین (ع) و دیگری چادر زنان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل سردار جلیل بابازاده قانع در یادواره ۳۰۰ شهید والامقام حوزه امام حسین (ع) در مسجد اوچدکان اردبیل افزود: گاهی رنج زنده نگه‌داشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست و رنج چندین ساله زینب کبری علیهاالسلام از این‌ قبیل است، ایشان رنج بردند تا توانستند این خون را نگه دارند.

وی با تأکید بر اینکه زحمت‌های بی‌توقع مردم و شهدا را نباید از یاد برد، گفت: شهدا قهرمانان واقعی مردم هستند، آنها به قولشان عمل می‌کردند.

بابازاده در ادامه سخنان خود با بیان اینکه مردم‌داری از خصلت‌های بارز شهدا بود، گفت: آنها در سختی و آسانی در کنار مردم و با مردم بودند و همین اخلاص و خلوص شهدا سبب شد تا آنها قهرمانان واقعی مردم باشند.

وی تصریح کرد: مسئولان و هر آن‌کس که مسئولیتی در ایران اسلامی دارد باید در مسیر شهید باکری‌ها قدم بردارد و این مسیر را به یاد داشته باشد و به سبک و سیاق شهدا مردم‌دار بوده و در خدمت مردم باشد و برای رفع مشکلات مردم همانند شهیدان بدون کت‌وشلوار وارد گود شده و به آنچه که قول داده‌اند، عمل کنند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه شهدا همواره زنده‌اند و حضورشان را در زندگی خود احساس می‌کنیم، گفت: شهدا راه خود را با خون خود به ما نشان داده‌اند و وظیفه ماست که این راه را ادامه دهیم.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha