دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا راستی

حوزه/امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: دشمن تلاش دارد میزان مشارکت در انتخابات اسفند ماه سال جاری را با استفاده از جنگ رسانه‌ای خود کاهش دهد و بعد از آن از این کاهش مشارکت بهره‌برداری‌های سیاسی نماید.

ماموستا محمدامین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان در سخنانی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری عنوان کرد: یکی از ارکان مدنیت هر جامعه‌ای داشتن انتخاب مردمی و آزاد اسلام و خوشبختانه این مهم در کشورمان مهیاست.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: به همین منظور یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزاری انتخاباتی مردم محور می‌باشد و این در حالیست که در بسیاری از کشورهای منطقه موضوعی به نام انتخابات محلی از اعراب ندارد.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات امسال نسبت به ادوار گذشته از حساسیت خاصی برخوردار است، عنوان داشت: انتخابات امسال با توجه به رویدادها رویدادها و شرایط بسیار ویژه منطقه از اهمیت بسیار والایی برخوردار است.

این عالم اهل سنت ادامه داد: از یک سو دشمن تلاش دارد میزان مشارکت در انتخابات اسفند ماه سال جاری را با استفاده از جنگ رسانه‌ای خود کاهش دهد و بعد از آن از این کاهش مشارکت بهره‌برداری‌های سیاسی نماید.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج ادامه داد: یکی دیگر از عللی که ما باید در انتخابات امسال حضوری پرشور و شکوهمند داشته باشیم، خنثی سازی توطئه‌های دشمنان وحدت و اتحاد مردم ایران است، زیرا انتخابات یکی از الگوها و نمادهای بارز تقریب مذاهب و فرهنگ‌ها در ایران اسلامی شناخته می‌شود.

ماموستا راستی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر به دنبال اصلاح امور و ارتقاء کیفیت زندگی بهتر هستیم نباید در انتخابات منفعل عمل کنیم، بلکه باید با حضور خود بر شور انتخاباتی بیفزاییم و آینده ای درخشان را برای خود و هم وطنمان رقم بزنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha