دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دهه فجر

حوزه/ جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه مبارک فجر در شهرستان بوشهر صبح امروز به ریاست رحیمی فرماندار بوشهر و با حضور مسئولین اداری و روابط عمومی های ادارات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه مبارک فجر در شهرستان بوشهر صبح امروز به ریاست رحیمی فرماندار بوشهر و با حضور مسئولین اداری و روابط عمومی های ادارات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری بوشهر برگزار شد.

صالح رحیمی فرماندار بوشهر ضمن گرامیداشت دهه مبارکه فجر و اهمیت برگزاری مراسمات در این روزهای با شکوه افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای به نمایش گذاشتن دستاورد های بزرگ انقلاب در طول این سال ها برای اقشار مختلف بخصوص جوانان است، هر ساله در دهه فجر در حال روایت فداکاری شهدای عزیز از ابتدای شکل گیری انقلاب تا به امروز که برای حفظ این انقلاب ارزشمند خون و جان خود را هدیه کرده اند هستیم و این مهم باید به درستی تبیین شود.

وی افزود: در ایام دهه مبارک فجر سردر تمام ادارات شهرستان با زدن پرچم و بنر آذین بندی شود و همچنین یک بنر با مضمون انتخابات نصب نمایند.

فرماندار بوشهر گفت: به منظور هماهنگی و برنامه ریزی بهتر تمام مسئولین ادارات تا ۴۸ آینده تمام برنامه های دهه فجر را به فرمانداری اعلام نمایند.

وی تصریح کرد: پروژه های خوبی در ایام دهه فجر افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد که ۶ الی ۷ پروژه شاخص به نمایندگی با حضور استاندار به کلنگ زنی یا به بهره برداری خواهد رسید و همچنین دستگاههایی که پروژه دارند نسبت به برپایی نمایشگاه در حوزه خود اقدام نمایند.

فرماندار بوشهر همچنین به روابط عمومی ادارات بیان کرد: ضروری است مسئولان روابط عمومی ادارات که با اقشار و گروه‌های مختلف در ارتباط هستند بدون هیچ گونه جهت گیری حزبی و جناحی در دو انتخابات پیش رو و با استفاده از ابزارهای موجود در راستای مشارکت حداکثری مردم فعالیت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha